Radio

Idag har varit en rätt trevlig dag igen. Inte mycket sport men lite lek ändå.

Barnen hade vanlig dag i skolan och det var pappas första dag hemma efter hans resa så de var väl lite uppspelta. Mamma tog också ledigt idag så faktiskt var hela familjen hemma. Efter skolan gjorde de sina läxor och grejor sen gick vi ut i trädgården och lekte krig. Hahaha, jaa så var det faktiskt...De har massa såna vapen och grejer som skjuter typ skumgummipilar och de gillar att attackera mig med dem.

Jag vann kriget iaf.
Nu ikväll firade vi min värdmammas födelsedag "på riktigt" då min värdpappa åter var hemma.
Middag på den väldigt trevliga lilla restuarangen "Little Thai Kitchen". Jag åt en god kycklingrätt, typ kyckling i jordnötssås med cashewnötter och ris. Väldigt gott och trevligt.

Är väldigt trött idag men jag ska nog titta lite på tv ändå...
Hörs imorgon.

Ajajaj, kom nyss på att jag glömde spela in gossip girl. Får väl se det i helgen istället då...

Just det, glömde också berätta om mitt nya schema, eller barnens nya schema. Nu drar deras träning med det lokala fotbollslaget igång, deras träningar med fotbollslaget everton drar igång och deras basebollträningar drar igång. Detta betyder att vi får det lite mer hektisk numera. På fredag har de först fotbollsträning med lokala laget från 4pm-5.30pm sen har de match med Everton 17.30-19:30.
Imorgon har de baseboll från 18-20 och torsdag har de träning med lokala fotbollslaget igen. Detta är bara vad som rör mig. Dessutom har de baseboll och fotboll på lördag och baseboll på söndag.

Kommentarer
Postat av: pappa

Ingen basket ? Baseboll, är det till att förstå?

2009-04-01 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0