Saturday night´s alright for fighting

God kväll...


Slapp söndag idag, sovmorgon vilket alltid är skönt. Har sedan mest slappat framför datorn, men även spelat en väldigt underhållande runda basket i det blöta vädret. Tog mig också ner till affären och lämnade tillbaks filmen samt köpte lite chips och popcorn.
Har ätit en god middag nu ikväll annars har det faktiskt inte hänt så mycket mer idag.

Jo det var ju värdmors födelsedag också, hon gillade min present. Ett presentkort på Macy´s.
Nu är hon iväg och hämta min värdpappa som kommer hem efter en ganska lång tjänsteresa, det betyder att jag måste se till barnen nu, jaa alltså jag ska ju bara se till att de försöker sova. Så jag ska nog ta lite av mina popcorn eller chips nu och sätta mig framför tv:n

Ha det bra...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Blir det West Winds Basket när du kommer hem ?

2009-03-30 @ 08:28:35
Postat av: Nille

jag håller med dig Lennart, björn är den nya basketstjärnan för sverige

2009-03-30 @ 11:50:40
Postat av: Lotta

Skönt att höra att du redde ut det där med presenten utan min hjälp :)

2009-03-30 @ 19:18:34
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Tess

låter inte fel å bänka sej framför tv:n med popcorn :)

2009-03-30 @ 23:38:53
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0