She´s Like The Wind

God kväll.

Tidigt inlägg för min del idag.
Faktiskt så har idag varit en liten underlig del. Jag jobbade som vanligt imorse, runt en timme. Sen åt jag frukost och stack till banken innan jag drygade lite framför datorn, duschade och sedan körde till Best Buy och TJ Maxx. Jag var duktig och spenderade inte mer än fem dollar. 
Jag bara fönstershoppade och hittade något jag verkligen måste köpa. Jag hittade en klocka, men inte vad för någon klocka som helst utan en Armani-klocka. En sådan vill jag ju ha så mycket, och de två jag hittade var så fina. Normalt sett kostar det typ 400 dollar och de är ännu dyrare hemma så därför har jag aldrig köpt någon. Idag hittade jag dem för 149 dollar. Hur bra är inte det? Då är det ju definitivt värt att köpa den fast att jag redan har två klockor, så det tänker jag göra.
Först måste jag bara köpa ett par solglasögon samt se om det blir någon Coldplay-konsert eller ej. Förhoppningsvis blir det de för jag har hittat en som vill gå med mig. Denna person som vill se Coldplay med mig har förresten varit med om något orättvist, föra helgen råkade hon stöta på Carina Berg (om ni tycker det är woow så vänta lite), hon lyckades också stöta på Markus Schenkenberg (det blir värre) samt JUSTIN TIMBERLAKE!!! Hur galet är inte det. Som om inte det vore nog så såg hon även Blair, Chuck och Nate från Gossip Girl på en Knicks-match. Stopp här ett tag, var det inte jag som skulle stöta på Blair??

Jaja, efter två burgare från mcdonalds drive in körde jag hem igen och väntade in barnen. När de kom hem och ätit lite och jag packat deras väskor så spelade vi basket i en halvtimme. Därefter var min arbetsdag slut då barnen skjutsades av Madonna till ett födelsedagsparty med övernattning. Jag har alltså jobbat två timmar idag. Var väldigt skönt, basketen var sjukt rolig idag även om jag till slut förlorade.

Sedan har jag pratat med lite folk från Sverige på msn och även promenerat till dunkin donuts för två munkar och en riktigt god kokosnötslatte. Nu väntar indisk take-away food.

Jag har ju förresten inte berättat vad jag köpte idag. Jag köpte en bodylotion, jag kunde helt enkelt inte låta bli för den luktade såå jävla gott. Hazelnut butter skulle den lukta, jag tyckte den luktade som man kan gissa att det lukta i himmelriket. Jag är besatt av dofter faktiskt och älskar väldoftande lotions, shampoo, duschtvål, handtväl, läpsyl, parfymer etc.

Här kommer en bild på skönheten jag såg idag

Är den inte fin?

God kväll

Fyra timmar efter publicering av orginalinlägg:
Nu har jag ätit god indisk mat och sett filmen Australia (passande nog). En ganska bra film även om den var lite lång, någon sorglig del i slutet också, usch då.
Som om det inte vore nog med kändisskvaller i bloggen idag så kan vi ju även rapportera min värdpappa idag stod alldeles bredvid Ralph Fiennes i en bokhandel i centrala NY. När min värdpappa sedan gick för att betala så stod denna Ralph Fiennes precis bakom honom i kön. Fräckt va? För er som inte vet vem Ralph Fiennes är så kanske det underlättar för er om jag säger att det är han som spelar Lord Voldermort i Harry Potter filmerna.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Måste väl erkänna at jag kunde stått ovanpå denne Lord utan att ha en aning om vem han är. Harry Potter och jag har aldrig kommit riktigt bra överens.

2009-03-14 @ 09:09:02
Postat av: Pappa

P.g.a fransk vecka på jobb så kommer mina kommentarer lite sent samt i ev. udda ordning.

Självklart måste du ha minst 3 klockor, eftersom du har 2 handleder så har du en i reserv när du slår i sönder den ena. Jag förstår att du känner dig orättvist behandlad som har en kamrat som sett alla dina 'kompisar' när inte du har gjort det.

Allt det här med dofter har du naturligtvis fått från mig som är sjukligt intresserad av parfymer och annat gott, åtminstone så länge det sitter på en vacker KVINNA. Min egen favorit är annars doften av en nyuppslagen gammeldansk, helst med sjöutsikt över glaset. Årets första vårdag och vi är på väg till vår närmaste huvudstad för en italiensk vinmässa. Det doftar inte illa det heller.

2009-03-14 @ 09:20:48
Postat av: Tess

låter som du har de härligt där :)

jo paris va underbart men skönt att komma hem med åka med små barn är ganska krävande men som sagt vi har haft det underbart.

roliga planer för helgen då?

2009-03-14 @ 09:23:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Nille

hahah nu kanske du kan bowla med en som inte går i sönder efter 2 kast:P, haha hoppas det går bra:)

2009-03-14 @ 16:11:15
Postat av: Anonym

riktigt nice klocka*

2009-03-14 @ 22:23:49
Postat av: Lina

Hade jag sett R. Fiennes hade jag dött. (Lätt överdrift) Han är den vackraste mannen på denna jord. Sett honom i Shakespeare in love eller, herregud. Hade jag sett Adam Brody hade jag förstås kolat ännu mer, och du vet att jag inte överdriver.. NY är tydligen the place to be. I landskrona såg vi dock i helgen en deltagare från Bonde söker fru. På tycho, OCH tages! Det du!

2009-03-15 @ 16:38:59
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. som vanligt är Pappas kommentarer vansinnigt underhållande.. denna kan kanske vara en utav de roligaste någonsin!

Du när vi kommer till NY så ska du springa på Blair & jag ska springa på Nate.. okej?

2009-03-17 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0