Wednesday Nights

Hmm, en låt jag knappt visste att jag hade...Sleepercar var det iaf.
Kan det vara så att jag skaffat en massa låtar med dem efter att dem varit förband åt coldplay? Eller varför har jag detta bands musik på min dator. Hyfsat bra iaf.

Postat av: Pappa Bear

Ber att få gratulera lite grann för tidigt, ni börjar att bli gamla både du och vår lille Bötte
2009-02-27 @ 23:21:37
Postat av: Björn

Guuud.
Min far har kommenterat i din blogg. Vet inte vad jag ska säga

2009-02-28 @ 23:33:59

URL: http://botteinamerika.blogg.se/ Postat av: Faster Lena

Känner inte dig Björn men jag tycker det var omtänksamt av din pappa. Om jag minns rätt så fyller du på tor eller fre (Lina har nämnt det), så jag säger grattis till dig;-)
Lina, skäll inte på mig nu...
2009-03-01 @ 18:26:43 Postat av: Lina


Fredag fyller han år. Klart alla får gratulera varandra! :-)

2009-03-02 @ 08:04:35
URL: http://linala.blogg.se/

Förlåt, nu snodde jag en del av Linas blogg här. Jag hoppas att hon är okej med det. Jag tyckte i alla fall att det var väldigt roligt att läsa den skara av kanske lite märkliga kommentarer. Jag menade ju inte att min far inte fick lov att gratulera Lina, det får han ju. Kanske tyckte jag det var lite skrämmande att han nu har tillgång till lite mer "information" Han bör ju nästan kallas bloggkungen nu, kommenterat hos Lina, kommenterar också hos mig och min syrra vad jag vet. Man undrar ju nästan var han ska dyka upp här näst.

Annars då...
Jo det har varit en rätt skön dag, även idag har frånvaron av besökare gjort intryck på dagen. Jag har inte heller shoppat något idag, det kanske är överaskande för er.

Det kom ju en himla massa snö inatt så barnen hade ingen skola idag. Även föräldrarna i hushållet fick jobba hemifrån idag. För mig betydde det en liten sovmorgon, började inte förrän klockan 08:00. Därefter har jag jobbat nästan hela dagen, men som sagt, det har varit rätt skönt. I förmiddags tvättade jag lite och gjorde lite frukost och lunch samt tittade på när barnen spelade sina spel. På eftermiddagen var vi ute ett litet tag, därefter körde jag pojkarna till en kompis och sen körde jag till Barnes & Nobles (bokaffär) för att hitta en bok till Patrick. Tyvärr hade dem inte den så jag körde hem igen. Då var jag ledig ett slag, tills barnen kom hem faktiskt. När dem kom hem, tittade jag återigen på när dem spelade sina spel sen gick vi ner i källaren och spelade hockey. Väldigt roligt, varmt, men roligt. När vi var klara var det i princip dags för middag och jaa det var ju i stort sett min dag. Förhoppningsvis visas det något bra på tv idag, men det är ju tveksamt när fadern i huset ska på möte idag. Annars brukar vi normalt sett titta på inspelade avsnitt av House, CSI, Without a trace eller Law & Order till exempel.
Annars får jag väl fördriva lite tid här framför datorn med lysande musik i öronen innan jag bestämmer mig för att lägga mig.

     
1                                          2                                          3                                           4

1: Denna bild var menad att visa min nya jacka och inte en av de andra som publicerades i förrgår

2: Denna tavla hängde på stället där barnen spelade sin fotbollsturnering för någon vecka sen. Svenska fotbollsfans från VM 1994 med texten "Dedication"

3: En lite exklusivare shoppinggata i NY, typ 57th street. På bilden syns Burberry, Miu Miu, Dior och Chanel butiker. Jo ge mig lite högre lön såå...

4: Den berömda isbanan vid Rockefeller center

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pappa

Nästa steg är naturligtvis att börja blogga själv.

Bäva månde familjen Wikström.

2009-03-03 @ 07:33:23
Postat av: Tess

vet faktiskt inte hur ja trilla in slumpen men hoppas vi kan läsa varandras din verkar kul .)

hoppas du får en bra dag

2009-03-03 @ 08:01:07
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lina

Håkan är en fantastisk poet, tyst med dig, här finns inget "lite" ;) Och ja, för mig är det större att se honom. Haha "då har du ändå sagt mycket", du är rolig du! Jag såg ju Oasis i jan och för mig slår Håkan större. Sjukt kanske men det får du leva med när det gäller mig. haha! Okej då, jag hade kanske varit likadan när det gäller handlandet.. Eller inte, du slår nog även mig där.

2009-03-03 @ 08:44:40
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Och dte med gratulationerna, är ju helt tillåtet :-) Det var du som började Böttis. ;)

2009-03-03 @ 08:45:27
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Pappa

För att inte missa någon av Böttes bekanta så ber jag att få gratulera alla som fyller år, har fyllt år eller kommer att fylla år någon gång i framtiden. På tal om närmaste framtiden så passar jag på att gratta Nille, vet inte riktigt vilken dag men det nära.

2009-03-03 @ 18:58:27
Postat av: Lotta

Björn vet du inte vem Växtjesus är eller? Det är ju vår käre far! Får väl passa på att gratta Lina jag med.. nu när alla grattar alla menar jag, men jag skriver det här så kan vi låtsas att jag inte vet om hennes blogg.. om du nu lilla Böttis känner att vi kan få ut för mkt info om dig då ;)

2009-03-03 @ 18:59:33
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Faster Lena

Jag skrattar, det här ju underhållning av hög klass;-) Har inte kunnat låta bli att länka hit, så nu vet jag också...

2009-03-03 @ 19:29:23
Postat av: Faster

Nu fattar jag ingenting, har du och jag Lennart en okänd syster som heter Lena? Eller är det möjligtvis så att vi kör en blandad storsläkt här på Björns blogg, Gud det kan bli en härlig röra. Det är kanske tur att Faster Lena kör med namn annars kunde det bli ännu svårare att reda ut begreppen. Men vem har sagt att saker och ting ska vara lätta. Det i vilket fall som helst roligt att läsa och nuförtiden kan du iallafall inte klaga på att för få läser din blogg Björn. Eftersom jag är arbetskollega med Linas mamma så passar jag också på att gratulera Lina på hennes 20-årsdag (nu satte jag väl griller i huvudet på någon). Dig väntar jag lite till med Björn, ha det bra.

2009-03-03 @ 21:59:09
Postat av: Björn

Jag håller med faster Lena. Detta var verkligen underhållande att läsa. Folk som inte känner oss kan väl ha svårt att reda ut saker och ting nu. Fruktansvärt roligt att läsa kommentarer idag och det tackar jag er för.

2009-03-04 @ 03:24:08
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jag skrattar ihjäl mig här. Tusen tack ALLA som grattat mig :-) Tycker det är härligt när alla beblandar sig med varandra! Och visst är det tur att jag har en så smart faster att hon lägger till Lena... Kram på er alla! Och tack Böttis, jag hade en jättefin föllsedag.

2009-03-04 @ 07:40:22
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0