White Horse

En låt från Taylor Swift som jag nyligen upptäckt och som jag gillar.....

Fantastiskt väder här idag, inte så jättemycket sol men riktigt varmt. Klarade mig hur lätt som helst i t-shirt och jeans.

Har blivit lite basket på eftermiddagen med Jack, Patrick var med mamma och handlade grejer till träkojan de ska bygga i helgen. Vi såg också lite tv och spelade sen mer basket. Jag lagade nu ikväll mat. Tacos idag, precis som förra fredagen, gott, gott, gott.

Imorse körde jag i desperation till Norwalk där jag hoppades hitta min klocka. Tyvärr fanns den inte och tyvärr tror jag det kommer bli riktigt svårt för mig att hitta den till det priset igen. Köpte inget annat när jag var där utan jag var duktig. Motstod också en kaffe i solen på starbucks, får nog ta det i helgen dock. Ja om det fortfarande är sol då. Blev trött nu efter middagen så jag får väl ta lite glass och slänga mig framför tv:n.

Idag fick jag både ett kuvert och ett paket i brevlådan. Kuverten innehöll mina ovärderliga Coldplay-biljetter och paketet innehöll något helt annat. Au pairen i min gamla familj sa för någon vecka sen att han och Susie hade hittat min kamerasladd och idag kom paketet, jaa fast inte fan innehöll det någon kamerasladd. Nej istället fick jag en mobil-laddare till en sony ericsson. Ja vad hade jag förväntat mig? Tyskar och ex-värdmamma är ingen höjdarkombination.
Tyvärr har jag ännu inte fått mina nya solglasögon eller paketet från mina föräldrar.

Malin och hennes syster bokade flyg tidigare i veckan. Yeah, lite besök i maj kan ju inte skada. Väldigt roligt. Nu får vi börja leta The Killers biljetter och eventuellt hotell på riktigt.

Även om jag trivs ganska bra nu och dagarna bara glider förbi så skulle jag kunna må bra av något jag inte riktigt vet vad det är nu...Kanske någon riktigt rolig shopping, eller en fika med någon riktigt roligt person. Eller någon sorts äventyr kanske. Kanske en brakfest till och med?

Fortfarande ingen som gett mig ett vettigt svar på vad i hela friden jag ska ge till min värdmor...Börjar lukta desperation här borta.

SP05Me planerar re-union...UTAN MIG!

Såg vänner igår, tveklöst den bästa serien som någonsin gjorts i min smak, ni andra får ju tycka annorlunda förstås.

Ah jaa, Ben & Jerry kallar...

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Pappa

Usch vad jag fick dåligt samvete, inte så mycket för utebliven hjälp med presnten til din värdmor, för jag har ju fortfarande inte skickat paketet. Måste ta tag i det i morgon, för sen går vi in i årsbokslutstider. Mao blir det inte i morgon blir det inte före påsk. Tuff match mot träsktrollen från Häljarp idag för mitt kära BKL.

Ha det gott.

2009-03-28 @ 09:52:19
Postat av: Lotta

& jag är delaktig i detta då jag har BP-spelet här hemma..

Vad härligt det låter med så fint väder. Här skiner solen idag, men jag skulle tippa på att det inte är alltför varmt..

Du om du gilla Taylor Swift så ska du lyssna på hennes Lovestory.. om du inte redan gjort det vill säga.. såå bra!

2009-03-28 @ 10:10:06
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med din syrra. LoveStory med Taylor Swift är verkligen väldigt bra!

2009-03-28 @ 16:56:06
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0