At Last

God kväll!

Har ju varit en skön dag idag...
Ska dock först börja med att korrigera för gårdagens lilla misstag. Det skulle ju stå "det finns ingen balkong" och inte "det finns ingen lögn".

Sen får jag ju tacka för alla kommentarer idag. Alltid roligt att läsa kommentarer, dessutom tyckte jag att min pappas kommentar var väldigt roligt. Han var nog inte helt seriös men jag måste ju faktiskt säga att någon sorts garderobslösning får nog hittas på. En walk in closet? Jaja, kör till IKEA och se vad ni kan hitta på :p

Idag då, jo imorse var jag och shoppade lite matvaror och skötte hushållet kan man väl säga då jag rymde undan lite, städade lite, diskade lite och tvättade lite. Så jag var duktig.

Tog det lite lugnt sen innan jag hämtade barnen på skolan. Tillbaks och hade en lugn eftermiddag med Chelsea-Barcelona och lite läxor. Måste ju säga att jag tyckte lite synd om J när Barcelona gjorde mål på sitt första skott på mål i den 92:a minuten och två minuter senare skulle fått en straff som domaren missade.

Lagade mat till dem därefter och eftersom att jag själv inte hade ätit någon lunch så provsmakade jag lite av den fisk jag tillagat till dem. Var i affären och köpte lite färsk fisk imorse, torsk till J och lax till P. Det var himla goda fiskbitar jag tillagat, väldigt gott. Till det åt jag lite av den potatismos jag gjort till P, också väldigt god och även barnen sa att det var gott idag. Inte för att de brukar klaga annars men de brukar inte utbrista att det var gott.

Körde J till basebollträningen innan jag och P återvände hem och spelade lite NHL innan vi fick hämta J igen. När vi kom hem hade vi besök idag. En vän till familjen ska bo här inatt så jag hade också handlat lite god fisk till oss vuxna. Lax fylld med någon krabbfyllning. Väldigt gott, serverades med lite sallad nu på kvällen så jag har haft en bra dag idag.

Nu ska ni få se lite bilder från helgen. Kanske från Carries gata?

     

     

Någon som känner igen de tre sista bilderna. Ja åtminstone två av dem bör ni ju känna igen :p Den näst sista bilden är också från Carries gata, inte på huset dock men gatan utanför.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga bilder, återigen.

& visst är vår Pappa rolig ibland, så där drygt rolig.. som jag gillar :)



Tiden går fort nu Böttis, snart är vi där..!

2009-05-07 @ 20:31:35
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Alltså jag dör! Tänk när jag väl själv åker dit, vet inte vad som kommer hända!

2009-05-08 @ 01:45:11
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0