Easier To Walk Away!

God kväll kära läsare, eller kanske till och med god natt.

Klockan står nu när jag börjar skriva detta inlägg på 23:50. Blev lite sent idag alltså men det är ju sånt som händer.

Har varit en bra dag idag...Kändes som att jag hade en lite stressig morgon men det vet jag väl inte varför egentligen...
Var bara lite slööö. Lämnade barnen, hem och åt frukost, städade och tvättade, satt vid datorn och sköt upp min träning innan jag verkligen tränade...Började plocka med lite andra saker, tvättade lite mer, bäddade om P:s säng till ovansängen i våningssängen från undersängen och fick därmed städa ut alla leksaker och annat mög som fanns i ovansängen. Duschade, gjorde mig klar, letade utan att lyckas efter något sätt att kunna se United imorgon, promenerade till banken, tillbaks hem, hämtade barnen. Gjorde oss klara, körde till fotbollsträning. Denna gången tränade bägge barnen så valde att stanna i solen och titta på träningen. Eller ja, först fick jag köra hem och hämta min plånbok så att jag kunde köpa mina munkar som jag avnjöt tillsammans med mitt kaffe. Satt sedan och stekte lite i solen medan jag tittade på träningen. Ja fram till att P sprang över till mig och undrade om jag också ville spela...

Haha, det var faktiskt lite roligt, de behövde en spelare till och inte kunde väl jag tacka nej till det. Så där sprang jag in på planen i mina vita sneakers, jeans som väl inte helt passar till att spela fotboll i och min vita t-shirt. Ah jaa, var väldigt roligt var det i alla fall. Kan man kanske säga att det var min första fotbollsträning sen i september, och den var då med ett gäng 11-åringar. Lusten att briljera fanns ju där men alltså, jag spelade ju med 11-åringar så jag kunde ju inte överdriva helt utan jag fick låta dem komma förbi några gånger så jag var lite snäll...Att mesa sig och inte göra sitt bästa när man spelar fotboll är dock tradigt men jaa vad ska man göra i en sån situation då...Som jag sa så var det ju kul ändå :P Men alltså vissa av er kanske förstår att det är lite segt att typ inte få lov att ta bollen när man kan ta den...

Hemma såg jag till att barnen fick mat innan vi fortsatte vår sportdag med lite basket i trädgården och sedan en snabb match fotboll...

Lite kalkonkött och kyckling tillsammans med några pommes och en god sallad åts sedan under kvällen och därefter tittades det på lite CSI NY och New York Yankees.

Nu slog klockan precis 00:00 så nu är det nog för mig...
Nu blir det gossip girl, ha det bra...

Lugn lördag imorgon, god natt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad var det nu.. 70 dagar igår? Jag längtaaaaar!

2009-05-16 @ 11:20:59
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer värre perioder i ens fotbolls liv.

T.ex när du vill men inte kan ta bollen för att den

andre är för snabb för dig. Sånt kan hända när man är typ 55 och spelar med dem som är allt från 18-40.

Vi var på Parken igår, en läcker anläggning men tyvärr blev det ingen match. FCK var alltför bra, Alex fullständigt osynlig.

2009-05-18 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0