Going to the city!

Hej hopp!

Tänkte mest slänga iväg ett snabbt inlägg här där jag berättar att jag ska till New York ikväll, kommer troligen bli kvar där under natten och en stund på dagen imorgon. Sen tar jag, Malin och Kamilla oss tillbaks ut hit för att hyra bil och bege oss till The Killers konserten i Uncasville. Söndagen vaknar vi upp här i den lilla staden igen. Tänkte sedan låta mina besökare prova den utsökta Panera Bread frukosten och därefter beger vi oss tillbaks till NY för att spendera söndagen där tillsammans innan vi skiljs åt på kvällen och jag tar mig tillbaks hit här.

Så ja, det blir ingen blogg denna helgen heller men jag tror och hoppas att de flesta överlever ändå.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jo det gjorde vi !!

2009-05-11 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0