Hurricane Gilbert

Hej!

Varmt och skönt har det varit idag...

Lugn förmiddag med lite träning och annat....

Hämtade barnen och jaa idag igen var det mest läxor och mellanmål innan vi åt på riktigt och sen körde till basebollträningen...

Behöver nog inte säga mer för det är i princip hela min dag.

Väntar på vuxenmaten nu som strax är färdig, ska bli gott...Nästan vad som helst hade varit gott för jag är väldigt hungrig nu och spenderade sista halvtimmen under baseballträningen genom att drömma mig bort och drunkna i tankar om god mat.

Inte jag som lagat mat idag för övrigt...Men men, nog för idag.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skiljer ni alltid på barn och vuxenmat eller är det bara tidsrelaterat?

2009-05-21 @ 08:03:23
Postat av: Lina

Ja, jänkarna dom har sina ideer. Syftar på vuxen och barnmaten alltså.



Fast du är kille kan du ju säga att Jackman är het, eller hur? Haha. Jag kan göra det om tjejer i varje fall. Kanske dock är mer "tillåtet". Konstigt egentligen.

2009-05-21 @ 08:44:30
Postat av: Lina

Ja, jänkarna dom har sina ideer. Syftar på vuxen och barnmaten alltså.



Fast du är kille kan du ju säga att Jackman är het, eller hur? Haha. Jag kan göra det om tjejer i varje fall. Kanske dock är mer "tillåtet". Konstigt egentligen.

2009-05-21 @ 08:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0