Late Night

Ja det blev en sen söndag, en väldigt sen söndag faktiskt...Så det blev ingen blogg igår inte. Dessutom var P hemma från skolan idag då hans huvudvärk fortfarande inte gått över så jag har inte fått chansen att blogg idag heller eftersom att jag jobbat sen sju imorse, vilket inte heller var så skönt med tanke på den sena kvällen igår. Det har varit lugnt idag i alla fall och jag var uppe i tid imorse.

Nu är P med JJ hos doktorn så jag har en kort kort fritid nu då jag ska passa på att duscha, men fick ju också titta in i bloggen.

Innan jag duschar ska jag summera helgens utgifter. Definitivt inget jag ser fram emot då jag snarare kommer bli negativt överraskad än positivt överraskad. Trots att jag knappt köpte några kläder (förutom två par Levi´s för 35 dollar styck) så har det gått en j-vl- massa pengar denna helgen...

Skriver om helgen ikväll, om jag inte somnar innan det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja Böttis, nu vill vi allt höra om din helg :)

2009-05-04 @ 20:43:17
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Pengar är gjorda för att rulla, tänk på att en helg med Martin, Emma, malin och kamilla In the Big Apple är något som du aldrig får uppleva igen. Då får det kosta lite extra.

2009-05-05 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0