A bell will ring

Hur känns det när alla åkt hem?
Det frågade min far mig för någon dag sen...

Hmm, jag vet inte riktigt hur det känns faktiskt...Nu när alla verkligen är hemma är det inte så farligt, jag klarar mig rätt bra. Vardagen flyter på liksom, det var nog lite värre när jag visste att alla var i NY och att jag snart skulle träffa dem. Då längtade jag väldigt efter helgerna. Jag har ju dessutom lite besök kvar visar det sig...En lagkamrat är på besök nästa vecka så jag ska se om jag kan arrangera ett möte där. Dessutom är en gammal arbetskamrat och skolkamrat på besök, också det nästa vecka. Förutom dessa nya besök är det ju lite annat att stå i som Filip och Fredrik imorgon till exempel och Coldplay nästa vecka. Tiden går kan man väl säga.

Anonym kommentar - Lina?
Till något av mina senare inlägg fick jag en anonym kommentar. Jag gillar inte riktigt dessa anonyma kommentarer utan vill veta vem det är som kommenterar. Jag gissar i och för sig att denna kommentar kom från Lina med den enkla anledningen att det inte är många andra som kallar mig böttis. I vilket fall som helst så undrade personen hur ont det gör att ha träningsMATCH? Det kan faktiskt göra väldigt ont, det beror ju på helt enkelt, fast givetvis menade jag ju träningsvärk vilket både den personen och ni andra säkert förstod. Ber om ursäkt för mitt lilla misstag.

För någon dag sen när jag gick med barnen till skolan så stod där lite gäss precis utanför skolan på en gräsmatta, när jag gick hem igen så berättade "polismannen" (de har en "polis" som sköter övergångsstället precis utanför skolan och ser till att barnen kommer över säkert) vad de gjorde där och då berättade han att de flytt från sjön precis över gatan för att lägga sina ägg på ett annat ställe för att på så sätt försöka komma undan ormarna som försökte äta äggen. ÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHH, hur jävla ÄCKLIGT är inte det. Där är alltså massa ormar i buskagen här omkring, ofarliga enligt polismannen och människor brukar inte se dem men ändå. Fy för vad vidrigt...

Så till dagen då...Sovmorgon idag, väldigt skönt...En morgon där jag tillät mig att vara lite slö. Satt vid datorn efter min frukost och läste igenom alla artiklar om Uniteds ligavinst. Otroligt irriterande att inte kunna se matchen. Framför allt eftersom att det precis slog mig att jag nog hade kunnat se den trots allt. Gjorde mina situps och armhävningar idag innan jag tog mig ut på en löptur...Väldigt jobbigt men väldigt skönt. När jag kom hem fick jag titta till barnen ett tag medan JJ och M var och handlade. Spelade lite four square innan the parents kom hem igen och jag kunde duscha, ta på mig och gå till frisören och klippa mig. Enbart klippning, ingen färgning. Satte mig sen på starbucks och läste min tidning innan jag promenerade hem. Spelade lite mer four square innan jag smet till mitt rum. Därefter var det dags för en trevlig middag nu ikväll. Väldigt trevligt idag faktiskt, åt den berömda krabbfyllda laxen igen, gott och trevligt alltså.
Familjen har nu fått biljetter till Chelsea - Milan som möts här i USA den 24:e juli vilket råkar vara samma dag som min familj kommer så jag kan inte följa med alltså. Det blir bra ändå, min värdfamilj kunde nog ta den lilla bilen så att jag kan ta den stora och hämta min riktiga familj på JFK. Nu får de ju tid att installera sig lite friare utan att behöva inkräkta på helt okända personer.

Skönt att ha haft en lugn lördag efter alla dessa upptagna veckor...Imorgon blir det Filip och Fredrik...Väldigt roligt. Får nog prova lite VIP-outfits nu så att jag vet vad jag ska ha på mig imorgon....
God natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Festen blev superlyckad. jag o din kusin pratade lite om dig, vet att du gärna hade velat vara där med oss. Men du är grym som lever din dröm och tro mig, det kommer fler fester! ;) Vi hade superskoj dock. Puss på dig böttis.

2009-05-17 @ 18:24:21
Postat av: Lotta

Det var faktiskt jag som undrade om TräningsMATCHEN Lillebror. Återgår till att kalla dig det nu, så att det inte blir några liknande misstag! :)

2009-05-17 @ 20:28:42
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Moster

Hallå! Kollade efter idag på Filip och Fredrik men tror inte att jag såg dig! :-(

Kan det ha varit du som satt på första raden, hade blå skjorta, en kamera i handen och fotade hela tiden?? Cecilia

2009-05-17 @ 23:00:30
Postat av: Moster

Hallå! Kollade efter idag på Filip och Fredrik men tror inte att jag såg dig! :-(

Kan det ha varit du som satt på första raden, hade blå skjorta, en kamera i handen och fotade hela tiden?? Cecilia

2009-05-17 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0