Sexyback

Torsdag idag, snart helg igen. Inget New York på lördag i alla fall, så mycket kan jag säga...
Istället ska jag klippa mig på lördag, har börjat fundera lite på om jag ska bryta trenden och inte bara köra på samma gamla vanliga frisyr utan prova något nytt. Jag är lite trött på min nuvarande hårfärg...Vad tycker ni?

Idag har varit en hyfsad dag...Har väl verkligen varit varken eller liksom...

Hade en lite seg morgon idag där jag inte gjorde så mycket...Ingen städdag, inte så mycket tvätt, inget att göra egentligen så det blev lite tv...Hade ju tänkt att komma ut och springa idag men om jag ska vara helt ärlig så hade jag imorse för mycket träningsmatch för klara av det...Haha lite pinsamt kanske med tanke på att det var i tisdags jag löpte senast men men så går det när jag inte har löptränat någonting sen i september...

Hämtade upp pojkarna också stressade vi snabbt hem, de åt mellanmål och gjorde sig klara sen körde vi iväg till "the depot" som är en gammal tågstation i noroton heights och där hade pojkarna någon sorts party tillsammans med alla andra femteklassare i stan. Eller ja, pojkarna och pojkarna, det var ju bara J eftersom att P stannade hemma idag.

Det var meningen att P skulle återgå till alla aktiviteter idag efter sitt tre veckor långa uppehåll då han haft sin lilla hjärnskakning, men så blev inte fallet för han hade träningsvärk i benen idag efter att ha sprungit igår. Jag ska väl inte säga för mycket om det eftersom att jag själv skippade min träning idag på grund av samma orsak. P skippade iaf partyt och han fick även stå över basebollmatchen dem hade på kvällen. Så efter att ha hämtat J på partyt, kört honom till matchen, kört hem och hämtat J:s basebollskor, kört tillbaks och lämnat dem så körde jag och P hem igen och jag lagade middag. Stekte en marinerad stek till mig och en omarinerad till P, gjorde lite pepprat och saltat potatismos till mig och opepprat och osaltat till P, gjorde lite broccoli och blomkål till oss båda, lite kalla morötter till honom och lite varma till mig (som jag sen fick slänga då jag glömde bort mig helt och tillagade dem för länge). Dessutom gjorde jag en sallad med hemmagjord dressing till mig själv. Kastade i oss maten då jag såg att det börjat regna vilket brukar betyda avbrutna matcher här borta...Efter att ha kastat maten och lämnat röran bakom oss var vi halvvägs på väg ut genom dörren när J:s coach ringde och sa att matchen blivit avbruten och att han stod med J under ett träd.
Vi snabbade oss dit och räddade dem och körde hem igen. Därefter var min dag inte så händelserik. Kollade mest så att J började sina läxor, kollade när P spelade sina spel och värmde lite ris och slängde ihop en sås så att J kunde äta lite eftersom att han var hungrig trots pizzan på partyt.
Tidig sänggång idag igen då jag är trött idag igen märkligt nog...Har sovit väldig tungt denna veckan, inte vaknat flera gånger under natten utan bara precis innan det var dags att gå upp. Dessutom har jag sovit i mer än åtta timmar varje natt och igår somnade jag redan 9:30pm. Är väl fortfarande "baktrött" från helgen kanske?

Ha det bra, njut av bilderna. De sista från helgen...Sen kommer där väl tas nya bilder i helgen igen...


     

     

     

Förresten, kom bara att tänka på något...Om jag just nu fått välja att vara en annan person för ett tag, vem hade jag då valt?
Jo just nu hade jag nog valt Fredrik Wikingsson, de lever ju bara livet just nu får göra något de verkligen gillar och i världens bästa stad, de njuter nog riktigt mycket nu...Hade varit trevligt att vara honom ett tag...Fast jag undrar om han har snygg fru? Vet ju inte hur hon ser ut?

Vem hade ni valt?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag hade nog bytt med dig ett tag. Är det Central Station vi ser på bilderna ?

2009-05-15 @ 12:59:31
Postat av: Anonym

Roligt med bilder Böttis! Du ser ut att vara dig lik.. vissa här hemma oroar sig för att du ska vara fet när du kommer hem, men det ser inte ut som att vi behöver oroa oss för det.



Men du, exakt hur ont gör det att ha träningsMATCH? ;)



Själv har jag ont i ryggen.. buhuu!

2009-05-15 @ 19:03:22
Postat av: Lotta

Ja, det var ju jag som skrev det..

2009-05-16 @ 11:20:08
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina (ej anonym)

det var inte jag som skrev ;) Kanske är jag OCH din syster som kallar dig Böttis helt enkelt. Haha.

2009-05-17 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0