Världens 100 hetaste kvinnor...

God kväll...

Sitter just nu och tittar på en lista på msn över världens 100 sexigaste kvinnor...Så långt har jag tagit mig från plats 100 till plats 48 samt tjuvkikat på topp 10. Sorgligt nog kan jag nu erkänna att det kanske är fem av de "fulaste 52" kvinnorna som hade platsat på min lista över de hundra snyggaste tjejerna jag sett...
Är fan mer som en sympatilista för kändisar som inte får så mycket av strålkastarljuset eller nått...
Ärligt, som exempel kan man ju bara berätta att Emma Watson (Hermione Granger från Harry Potter ligger på plats 82)

Nej nu ska vi inte överdriva...Kanske hade tio av de tjejerna som platsat på min lista...tio av de 52 jag sett hittills då alltså.
100-80 var ju nästan meningslöst att ha med, därefter blev det väl lite bättre...

Detta säger kanske i coh för sig mer om mig och mina krav än om de stackars kvinnorna...
Eller vad säger det egentligen tycker ni? Säger det mer om min smak eller lider världen nu helt enkelt...
Ytterligare ett exempel...Avril Lavigne på plats 44??

Sverige gör dock bra ifrån sig, Malin Åkerman på plats 4...Samuel Påhlsson assisterade dessutom till vinstmålet i chicagos övertidsvinst mot detroit. Han gjorde nog ett mål själv tidigare också...Nicklas Kronwall fick matchstraff för att ha gjort någon medvetslös...

Jaja, dagen då...Jo har väl inte så mycket att berätta om den...J var sjuk idag så trots det väldigt fina vädret så har jag i princip varit inomhus hela dagen och spelat NHL med honom...Ja faktiskt så har vi nog spelat det nästan hela dagen...Lämnade P på skolan men sen tog han skolbuss till en kompis och åkte med honom till fotbollsträningen. Förutom när jag lämnade fotbollsväskan hos kompisen eller var på banken så har jag inte varit ute idag, detta som sagt trots att det var kring 30 grader...Skamligt...
Åt gott grillat kött nu ikväll ute på terassen, tyvärr kunde jag inte äta min sallad. Kanske hade jag inte sköljt den tillräckligt för den var väldigt knaprig, som att äta sten eller sand úngefär...Efter det gick jag ner och tränade, nu ser jag slutet på semifinalen i NBA mellan Cleveland och Orlando...Såg precis Detroit-Chicago i NHL slutspelet som Chicago ju vann...

Scarlett Johansson plats 34...Ännu en svensk som gör bra ifrån sig, förtjänt också...Trodde dock hon var betydligt äldre än 24

Nerknarkade Lindsay Lohan på plats 23...

Imorgon blir det iaf NY,,,tidigt också...Ska träffa Alex Pärsson med tillhörande flickvän ett tag...Kanske ska jag också träffa Ludde Löfström, också med tillhörande flickvän...På eftermiddagen blir det lång pendling till Hartford...Tåg till New Haven från NY där jag bytar till ett annat tåg till Hartford, närmre tre timmar...Efteråt kan jag inte komma hem så då blir det en bilfärd med mitt konsertsällskap till Florida, NY på ungefär 2.5h...Spenderar natten där innan jag antingen åker hem på söndag och sticker till nöjesfältet six flags eller åker in till NY igen och umgås mer med besökarna...

Leighton Meester på plats 12, Jessica Alba på plats 13...Jadå nu snackar vi...Kunde gett dem lite högre platser, de kunde bytat med Elisa Dushku och Olivia Wilde till exempel...Olivia Wilde är chockerande nog utsedd till den hetaste kvinnan i världen...


Vill ni själv ta en titta på listan så klicka er till msn.se...Ni kan dock skippa placeringarna 100-30, med vissa undantag...Därefter blir det fullt godkänt måste jag säga...


Spännande, 13.7 sekunder kvar av basketmatchen och det är oavgjort...


Jag ska göra vad jag kan för att få bort djuren...

Nille, resplanerna går bra tycker jag...Ska väl i stort sätt bara bestämma oss för var vi vill åka och sen boka biljetter...

Lotta, vi ska bara äta glass när ni är här, inget annat...


Där tryckte Orlando in en boll och med en sekund kvar så leder dem med 95-93...Nu kan jag nog få bevittna något riktigt sjukt...Konung LeBron har möjlighet att kasta i bollen från egen korg...Ska mycket till dock...

Han satt dock ner i skräddarställning igår på träningen och satte en boll från mittplan...Dagen innan kastade han boll 15 meter bakifrån korgen och satte den samtidigt som han promenerade ut från arenan...


Ja nu fick jag se något sjukt,,,inte från egen korg men LeBron James nailed the winner on the buzzer...


Säga vad man vill om basket men detta var sjukt...En sekund kvar, de måste kasta in bollen från sidlinjen...Tiden börjar när bollen kastas...Som ni förstår är alla väldigt, sjukligt hårt markerade. Den där osannolika LeBron gör sig fri och går inte för en kvittering nej nej, i en enad rörelse tar han emot bollen och skjuter typ samtidigt, med en motståndare som hoppar och försöker täcka precis intill honom, bollen är i luften när slutsignalen går (räknas ändå i basket) och  han sätter en trepoängare så att dem vinner med 96-95. Riktigt sjukt måste jag säga att det är...


Förlåt, skrev mycket idag också...Men det blir så nu...Är på ganska bra livshumör för tillfället och ja, då flödar kreativiteten om man så vill kalla den det och mycket text om allt eller inget rinner av mig...


Nu kära vänner ska jag dock önska er en trevlig helg...


God natt.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Otäckt men sant, du listar ett urval av världens sexigaste kvinnor och det enda namn jag kände igen var Samuel Pålsson. Var tog Raquel Welch, Maud Adams och Cristina Lindberg vägen ?



P.S

Naturligtvis inte riktigt sant, kände igen namnen Scarlett, Avril och Malin också. Personerna bakom namnen skulle jag dock inte känna igen om jag så stod på dem. (Tänkte skriva låg men vågade inte.)

2009-05-23 @ 10:16:37
Postat av: nille

du har ju verkligen något att göra på din fritid, sitter och kollar 100 snyggaste kvinnonrna ja jag ska ju inte säga något:P, men hur sjukt är det inte med basketen, shit alltså:P

2009-05-23 @ 10:52:05
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh ha så kul ikväll!!! Filma Björn, filma för guds skull! :D

2009-05-23 @ 18:38:45
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Malin

OJOJ! väntar på filmer dådå! och mr brightside videon!

2009-05-24 @ 13:09:48
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roliigt att läsa din uppfattning om kvinnorna :)

2009-05-24 @ 17:16:16
Postat av: Sis..

Det var jag..

2009-05-24 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0