Violet Hill

God kväll...

Sen kväll idag med, men det gör ju inte så mycket eftersom att det är helg imorgon...

Dock skulle jag behöva lite sömn då det känns som att jag missat lite sömn hela veckan...Blev sent igår och som konsekvens fick jag vara väldigt trött idag....

Nu är jag inte bara trött utan väldigt varm, här är sjukt varmt i detta huset just nu....

Imorse regnade det väldigt mycket så vi körde till skolan lite senare än vanligt då lekarna innan skolan inte blir av vid regn. Kom hem och åt frukost, därefter skulle jag bara sitta på soffan i någon minut innan jag började städa och sen skulle jag träna. Slutade med att jag lade mig ner i soffan och halvsov i ungefär en timme innan jag tog tag i mig själv...

Efter träning och städ blev det banken...

Hämtade barnen, körde till fotbollsträning. Då var det helt plötsligt jättevarmt så där satt jag i min stol och fick ta av mig tjocktröjan och njuta av solen med Ace springandes överallt runt omkring mig...

Direkt från fotboll till baseboll....
Återigen ledde barnens lag inför sista "inningen" men där klabbade de igen och förlorade till slut med 8 eller 9-7 efter att ha lett med 7-4... Ingen bra koncentration i slutet...

Väl hemma igen åt vi en middag som jag tyckte var väldigt god...
Lax och bakad potatis samt morötter, blomkål och brocolli. Tittade sedan på yankees och house...

Nu väntar helg och sovmorgon...

Goder natter....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, dagarna flyger verkligen iväg nu... soonsoon!

2009-05-30 @ 10:08:03
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Du borde se Greys. det är fruktansvärt bra. Bättre än det mesta jag sett (undantag OC season 1). Man måste våga Böttis ;)

2009-05-30 @ 11:10:18
Postat av: Pappa

Vad är det Böttis måste våga, det är nog det enda jag vill veta den här dagen.

2009-05-31 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0