We Belong

God kväll...
Snabbt inlägg idag. Det har jag lovat mig själv...

Dessutom måste jag komma i säng tidigt för J är nog lite sjuk och kommer vara hemma från skolan imorgon. Finns inget värre än att jobba en hel dag och vara trött. För ofta så händer det att barnen tittar på tv. Sätter jag mig då i fåtöljen och tittar på tv jag med och jag är trött så får jag svårt att hålla mig vaken...

Måste förresten säga att jag har förändrat mitt liv lite sen jag kom hit här från Minneapolis. I minneapolis så sov jag typ hela dagarna efter mitt morgonpass fram till eftermiddagspasset. Här är jag vaken hela dagarna...Har bestämt att så ska vara fallet.

Tränade lite imorse, sprang på löpbandet i källaren och gjorde mina andra övningar. Duktigt av mig. Följer hittils mitt schema. Var i affären, njöt lite av vädret och slappade som vanligt.
Vid lunchtid berättade min dator att det var 28 grader ute. SKÖÖÖÖNT!

Hämtade barnen, de åt mellanmål och blev klara varpå vi körde och hämtade deras vän och körde till fotbollsträningen. Lämnade av dem och köpte nya öronsnäckor till min ipod och en sen köpte jag en glass och körde och tittade på träningen och åt glass.

Hem igen och lagade mat medan barnen lekte utomhus ett tag. De åt och gjorde läxor innan JJ och M kom hem och då var jag i full färd med vuxenmaten (jag äter med de vuxna nille, bloggar du förresten?). Idag blev det kyckling i en currysås, lite ris, lite broccoli, lite blomkål och morötter. Gott.

Nu väntar sängen..

Förresten, min glass var sjukt god idag...Får vi prova fler gånger...

Ännu mer förresten...Nu när jag fixat mina öronsnäckor till ipoden så har jag fler ljud och i-landsproblem. Nu vill min dator inte spela upp vissa ljud.  Lyssnar jag på låtar i itunes så går det bra, men ljudet på internetklipp försvinner...
Illa!

Bra jobbat av mig förresten, detta inlägg tog fem minuter.
Men nu till annat,

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: nille

ja det är det björn:d lille nille från din klass:P

2009-05-22 @ 09:07:56
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Pappa

Bister fobollsvecka, Fram till serieledning medan Wormo fick stryk av Axelvold. Dessutom blev Bois förnedrat av ett annat jumbolag på hemmaplan, och idag har BKL serieledarna Kullavägen borta.

Har brevet klart, ska bara skriva rent det och posta det.

2009-05-22 @ 11:23:00
Postat av: Sis

Vad duktig du är som inte längre sover bort dina dagar.

Mamma undrar hur många sjuka glassar vi ska äta?

2009-05-22 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0