What do you do for me

God kväll...
Ännu en skön dag. Lugn förmiddag, pratade lite med Fridman på msn vilket var skoj.

Hämtade barnen och lämnade ganska snabbt av dem hos en kompis så mitt i allt fick jag lite mer fritid, det är ju alltid skönt.
När jag hämtat dem så såg jag till att de gjorde läxor medan jag lagade mat och när de ätit (fick massa beröm för matlagningen idag också, nog det bästa "bjorn meal" Jack ätit) och gjort färdigt sina läxor spelade de lite NHL medan jag marinerade stek och gjorde salladsdressing åt oss vuxna. Sen tänkte jag visa barnen vem som bestämmer men det gick ju inte så bra eftersom att de tillsammans slog mig i NHL. Deras målvakt räddade 97.1 procent av mina skott och då vinner man ju inga matcher så med en minut kvar av övertiden avgjorde de små ungdjävularna...

Blev en god stek jag stekte senare iaf men jag var nog ännu mer imponerad av salladsdressingen. Honungen satte verkligen god smak.
Nu var jag på väg i säng men eftersom Yankees matchen började bli spännande så ser jag nu slutet på den.

Här får ni dagens bilder. Imorgon bär det av till NY iaf, kanske stannar jag över natten, kanske inte...Vi får se helt enkelt. Intresserad av lite starbucks-kaffe (kan jag ju dock få här med) och lite cold stone-glass är jag åtminstone.

     

     

Kommentarer
Postat av: Pappa

vad bestod det bästa Björnmålet av ?

Vad är det för kåkar på bilderna ?

Klarar du en förlust emot 'ungdjävlarna' utan att slå sönder något.

Detta är frågor som vi trogna läsare vill ha svar på.

2009-05-08 @ 11:46:56
Postat av: Lina

Åh det ser alldeles fantastiskt ut. Försöker suga in atmosfären här borta i lilla La. I övrigt håller jag med far din. Besvara tack :)

2009-05-11 @ 08:58:45
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0