Wheel of fortune

Hej, klockan är över elva och jag är trött så här kommer ett snabbt inlägg...

Idag har allt varit nästan som vanligt, jaa förutom att P vilade från träningen idag igen.

Hämtade barnen i skolan, men just det innan jag gjorde det så fick jag städa ganska stora mängder hundkräk då lilla Ace var sjuk idag och kräktes "lite" på mattan, trevligt. Släppte då ut honom och då kräkte han två gånger på verandan.

Efter att jag hämtat barnen och de haft sitt mellanmål så körde vi till träningen, kom dit och jaa tydligen hade dem flyttat träningen till en annan plats utan att meddela någon så där stod nog tio killar som inte hade en aning om var deras tränare var. Till slut fick vi alla reda på det och körde till det "rätta" stället. Jag och P körde hem igen efter att vi lämnat J och P gjorde lite läxor medan jag ringde mamma och pappa innan vi körde och hämtade J igen. Tillbaks för att laga mat och göra läxor innan M och JJ kom hem sen förberedde jag den "vuxna" maten som JJ och M tillagade. Blev gott, jag marinerade lite stek idag. Gott gott, sedan somnade jag i soffan till Law & Order.
Imorgon väntar (som vanligt snart) frukost på Panera Bread igen då jag blivit förälskad i deras frukost och har börjat köra det som lite fredagslyx. På kvällen blir det NY...

Ha det bra, här kommer några snabba bilder....

Times Square     

 

De första fem bilderna är från Times Square, den sista från Bryant Park. Klicka på dem för att få dem större.

God natt

Kommentarer
Postat av: L

Vilken atmosfär :)

2009-05-03 @ 10:51:41
Postat av: Pappa

Det är fusk, had jag ätit så hade jag nog vägt 150 kilo nu.

2009-05-04 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0