California here we come...

Hej!

Blir alltså ett sista inlägg innan jag sticker till Kalifornien i natt...

Blev inget New York ikväll trots allt. Vår lilla re-union blev inställd då jobb kom emellan.

Istället blir det en sista kväll här hemma med J, P och M.

Har varit hemma hela dagen med J idag som har varit hemma från skolan idag igen.

Barnen skulle på något med M:s företag så de försvann ett tag under eftermiddagen.

Jag passade då på att klippa mig, ordna allting och prata med mina föräldrar på skype.

Nej Malin, jag vet ärligt talat inte vilken nöjespark vi pratar om, USA däremot kan jag alltid åka till.

Nu ska jag återgå till mina sysslor, tror inte det blir fler inlägg nu så återigen, ha det så bra,hörs om några veckor.

Får gå upp vid fyra i natt. Taxi härifrån till Stamford 04:30... Illa!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Förmodligen har du nyss stigit upp men läser väl inte detta förrän om ett par veckor. Hoppas då att du ser tillbaka på ett par av de mest spännande veckorna, hitills, i ditt liv.

2009-10-03 @ 09:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0