California here we come...Part II

Heeej!

Mitt huvud snurrar runt, helt proppat med tankar och halvt omöjligt att ta reda på vad jag tänker eller känner. Hjärnan går minst sagt på helvarv. Har lite svårt att ta in vad som är på väg att hända.

Jag är nu officielt färdigjobbad och mitt år/liv som au pair är slut.

Nu väntar en härlig månad som turist i detta härliga land.

Vet att jag sa att det var sista inlägget innan men jaa, med 3000 tusen tankar i minuten behövde jag syssla med något, koppla bort hjärnan lite.

Nu är det alltså dags på riktigt, om sex timmar är jag på väg.

Sade godnatt till barnen ikväll och P sa lite snälla saker, allting kändes mycket märkligt just då. "So, no Bjorn when we wake up tomorrow" Nej det stämmer ju. Sticker tillfälligt imorgon och för gott om någon vecka. Ena sekunden vill man hem, nästa vill man va kvar. Jajaja får väl försöka skita i de tankarna nu, få lite sömn och sen njuta rejält av min rundtur...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Förstår att det snurrar runt i huvudet, det är stora förändringar inte bara i ditt liv utan naturligtvis också för dem vars liv du nu deltagit i under en lång period. Hoppas att du håller kontakten med dem långt efter att du kommit hem. Om du läser detta inna du sticker, vilket väl är tveksamt, så vill jag ännu en gång uppmana dig att NJUTA av varenda sekund.

2009-10-03 @ 09:56:21
Postat av: Lina

Skulle precis skriva samma sak: NJUT!

2009-10-03 @ 11:38:56
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0