"Coldplay i öronen & tårar i ögonen"

Är lite så där konstigt fundersam idag. Börjar komma till mig att jag snart åker på andra hållet, åker tillbaks till allt det jag lämnade för snart ett år sedan.

Ja, på måndag är det faktiskt ett år sedan jag lämnade.

Läste precis min systers blogg (rubriken tagen därifrån), läste om vad hon tänkte och tyckte under dessa lite onormala veckor innan och efter att jag lämnade trygga Sverige. Vet inte riktigt varför jag läste detta men det var trevlig text i alla fall, om man nu kan uttrycka det så. Hon skriver så fint min syster och jag har nog aldrig riktigt tackat henne för de oändliga fina raderna hon skänkte mig i sin blogg. Hon är ju ändå den bästa, min syster...


Kommentarer
Postat av: pappa

Kommenterade egentligen detta på ditt förra inlägg,

mao struntar jag i att kommentera detta. Om vi inte hörs innan så

HA SÅ ROLIGT DU BARA KAN PÅ DIN RESA, njut för alla oss avunsjuka här hemma.

2009-10-01 @ 16:00:11
Postat av: Lotta

Tack själv för dom fina orden Lillebror <3

2009-10-01 @ 19:37:48
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi är inne på MÅNADEN!

2009-10-01 @ 20:15:12
Postat av: Faster

Ha en riktigt trevlig resa Björn! Efter det så ses vi i lilla L-A, sköt om dig.

2009-10-01 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0