I really want you to really want me

I am baaack!

Så jaa, nu är jag tillbaks till civilisationen och bloggvärlden igen.

Känns lite sorgset att vara back again. Var en helt jävla f-----g UUUNDERBAAR resa. Träffade en hel rad superhärliga människor som jag troligen aldrig kommer träffa igen. Såg helt underbara platser som jag bara kan hoppas att jag kommer få se igen. Klockan är mycket och jag är lite för trött för att berätta mer, men vet ni vad kära vänner. Nästa vecka kan jag berätta allt för er personligen istället för att rabbla meningslös mening efter meningslös mening här bloggen. Ni kommer ändå inte förstå, orden jag kan dela med mig av här kommer inte räcka till. Kanske har ni chans att förstå när jag kan prata med er istället.

Förhoppningsvis förstår ni i alla fall hur jäkla trevligt och roligt det varit.

Lite ska jag i alla fall dela med mig, de senaste veckorna har jag:

- Druckit mer alkohol än vad jag gjort under resten av året, (vilket inte är någon stor bedrift)

- Promenerat helt sjuka mängder, vi pratar alltså om över en mil flera dagar i rad.

- Sett platser andra bara drömt om.

- Åkt mer bil än under resten av året.

- Sett solnedgångar och soluppgångar så att det räcker och blir över.

- Åkt världens roligaste limousintur i Vegas.

- OCH EN MASSA MASSA MER JAG KAN BERÄTTA OM SENARE!

Lite ska jag dock också klaga på, mest lite finansiella saker, här kommer i alla fall min klagolista.

- Jag spenderade mer pengar än vad jag trott och därför kan jag inte shoppa så mycket under min "sista new york" shopping som jag hoppats. KATASTROF!

- Jag satt på mina inte så billiga solglasögon, KATASTROF!

- All jävla hiking kan ha pajat mitt knä rätt allvarligt, KATASTROF!

- Jag glömde laddaren till min kamera och fick köpa ett dyrt minneskort till kameran jag lånade, katastrof

- Detta ledde också till att jag saknar bilder från Lake Havasu, Vegas och Washington, katastrof

- Min älskade Yankee-keps försvann, katastrof

- Man betalar helt för mycket dricks till helt för mycket människor i USA, katastrof.

Utöver klagomålen som berörde resan ska jag också klaga på:

- Att jag hade helt för mycket packning med mig till USA! Utan all denna packning hade jag haft råd till min sista new york shopping som planerat. KATASTROF!

- Att min förbannade dator gick sönder så att jag fick köpa en ny, utan den katastrofen hade jag också haft råd till min sista shopping (som kommer behövas för att dämpa min NY-ångest), KATASTROF!

Tillbaks till glada nyheter igen:

Jag har fått en toppennyhet från Sverige idag, kan dock inte riktigt berätta vad den innebär...

Nu ska jag catch up with some sleep med första natten i en ordentlig säng på ett par veckor.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det undrar jag också för tillfället... Lite turbulent just nu bara...

2009-10-22 @ 18:50:26
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Lotta

Roligt att ha dig tillbaka här Lillebror. Det är verkligen katastrof att du gjort av med så mkt pengar.. du ska ju handla mina älskade handkrämer till mig i NY.. visst? ;)

Ser väldans mkt fram emot att få höra allt när du kommer hem.. Speciellt den där lite hemliga grejen, som inte ens jag vet om.. !

2009-10-22 @ 20:20:39
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Malin

Ooo ett inlägg! Den största katastrofen här är nog att du inte har hållt oss särskillt uppdaterade! EN VECKA KVAR!!! Som sagt, nedräkning!

2009-10-22 @ 20:22:40
Postat av: Faster

Hej, trevligt att höra från dig igen, vi har saknat din blogg ett tag nu. Men det är som du säger, snart är du hemma och kan berätta själv. Roligt att resan blev bra och ett minne för livet. Ha det bra så länge, snart ses vi!

2009-10-22 @ 21:54:06
Postat av: Pappa

Om ditt shoppingproblem gäller grejer till dig själv, så kan jag genom att kasta en blick in i ditt rum konstatera att du inte behöver shoppa någonting alls före Landskronas 600-års jubileum. Du har dessutom 60 kg ytterligare med dig hem. Jag har talat med Landsverk, alltså dem som Faiveley hyr lokaler av, de har en tom industribyggnad som du kan få ha dina kläder i tills att du flyttar hemifrån.

Välkommen hem !!

2009-10-23 @ 12:18:44
Postat av: Lina

älskar alla katastrofer, de hör till. Men glömma kameran och det, det hade jag aldrig gjort!! Verkar som du har haft det alldeles fantastiskt och det är tur att du tagit igen lite av alkoholen! Snart ses vi!!!!

2009-10-23 @ 20:44:08
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahahah jag kommer i framtiden att få det ganska trångt här i min lägenhet så här får du tyvärr inte in ett plagg. Tur din far löser det problemet.

2009-10-23 @ 20:45:04
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0