Jag står på en flygplats och väntar på känslan.

Nej inte riktigt ännu men nu är det fan i mig riktigt nära. Flygplatsen är dock inte här riktigt ännu men känslan, den har varit här länge. Fattar inte det men det börjar ändå gå upp för mig fast nu när det börjar bli riktigt nära så är det helt overkligt igen.

Om tre dagar sover jag i min egen säng just nu. Otroligt...

Har varit en bra dag idag också med bra humör i huset. Märks på barnen att jag snart sticker då de har varit väldigt snälla och glada för mig idag.

Sista hela dagen imorgon, då får vi se till att försöka spela en sista baseboll, basket eller fotbollsmatch.

Usch, kommer bli rätt jobbigt att lämna.

Minibussen som tar mig till flygplatsen är bokad i alla fall, den står JJ och M för. Imorgon kan jag också checka in online. Hoppas att jag slipper betala för andra väskan. Övervikten är det inte lönt att hoppas om, jag hoppas bara att det inte är så jävla dyrt med övervikt. Skulle kanske haft en tredje väska trots allt, kostade bara 48 dollar tydligen. Övervikt är säkert lika dyrt och då kommer jag ändå tvingas dra på mitt handbagage, som säkert väger runt 20kg.

Det som irriterar mig lite är att min övervikt hänger på ett par saker som det var meningen att mina föräldrar skulle tagit med sig hem när dem var här. Nu glömde jag ge det till dem. Utan dem så hade jag klarat mig undan övervikt... Det är som det är i alla fall.

Ska försöka njuta av sista dagen imorgon innan det är dags på onsdag. Gud vad känslorna snurrar dock, går inte att beskriva.

För övrigt så har jag nu varit i USA i 55 veckor och två dagar, det ni!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Övervikt, övervikt, ständigt denna övervikt.

Tänk att en så liten kille kan ha så mycket övervikt.

2009-10-27 @ 19:03:59
Postat av: Faster

Tänk, nu är du snart hemma, mer än ett år har gått sen vi såg dig sist. Välkommen hem och ha en bra resa! Vi hörs när du sovit "USA-ruset" av dig.

2009-10-27 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0