OOOH VAD JAG HATAR ATT PACKA!!!

Så, då var det dags att packa, fy fan vad jag hatar att packa. Nu får jag böta för all satans shopping under året, irriteerrrande!

Nyss färdigpackad och väskorna är sprängfyllda... ALLA FYRA.

Vägde väskorna rätt tidigt och blev hyfsat glad när jag såg att de båda check in väskorna balanserade runt 23kg. Efter att ha hittat lite mer skräp som inte väger så mycket och nästa pajat min ena väska genom att fylla den för mycket så att blixtlåset nästan sprack så vägde jag väskorna igen och åtminstone en (den andra vågar jag inte stänga) hade seglat upp till 27kg.

Så, jaa. Jag kommer väl få betala övervikt på onsdag igen, deeet suuger. Får i alla fall se till så att det bara är övervikt på en väska. Får kanske ta på mig tre par jeans och en bunke tröjor, tror ni det räcker?

Man vet ju aldrig dock, vågen här hemma kanske är knas eller personerna på flygplatsen är extra snälla på onsdag och struntar i övervikten. Man kan ju alltid hoppas. Något annat jag hoppas på är att de tillåter att jag checkar in två väskor gratis. Så har det varit tidigare men nu är det lite oklart, möjligt att jag får betala 60 dollar för andra väskan. Lägg till 50 dollar för övervikt och vi har 110 dollar som man kunde gjort bra mycket roligare saker för...

Nej nu ska jag försöka tänka på annat så jag ska gå ut och steka lite köttbullar åt barnen...

Ha ddeet bra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snart, snart, snart! Attack! :D

2009-10-26 @ 19:51:35
Postat av: Lina

Så är det när man handlat så mycket ju, skyll dig själv kompis ;) Men med tanke på hur mycket billigare du fått saker för i US än här hemma så kanske du kan stå ut med 110 dollar för övervikt? Eller? De kommer säkerligen att väga allt.. Vet hur jänkarna är ;)

2009-10-26 @ 21:15:47
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tänk om du hade sluppit att betala all den övervikt som du, eller någon annan, har gjort redan från Kastrup för drygt ett år sedan. Då hade du haft en rejäl bunta med pengar kvar när du kom hem.

Eller Nej, du hade naturligtvis köpt ännu mer kläder och följaktligen fått ännu mer övervikt. Mao så ska du va tacksam för att du fått betala övervikt hela året.

2009-10-27 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0