Play us a song, you´re the pianoman.

Heeey again!

Här kommer lite mer från min resa.

- Två populära låtar var Billy Joels Pianoman och Lily Allens F+++ You.

- Hela gruppen fick reda på min ormskräck och försökte givetvis skrämma mig, de lade en plastorm på golvet precis utanför min dusch sedan satt alla 13 och väntade på att jag skulle bli klar och skrika. Det gjorde jag inte för jag fattade juuu!

- Vi såg massa rådjur och hörde även prärievargar precis utanför tälten.

- Vi sprang på samma plats som Forrest Gump springer i filmen. (jag vann)

- Jag gifte mig två gånger i Vegas förresten

Usch, det var dåliga exempel idag, inte mycket minne just nu.

Vet ni? Jag stötte på massa svenskar i New York idag igen...

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tror att du har hittat ett nytt favorituttryck.

kan det vara massa ?

2009-10-26 @ 15:32:09
Postat av: Lina

Gifte dig?! Det vill jag höra mer om. Verkligen! Coolt med forrest gump-springandet, hade de gjort någon turistattraktion av det? Det gör de av det mesta ju. Jag älskar också Lilys låt, hon är så grym. Och i övrigt så är du hemnma om 2½ dag, det är helt galet. Antar att du inte hinner ses torsdag, fredag? Helt acceptabelt från min sida men jag hoppas få säga hej till dig i alla fall!

2009-10-26 @ 21:17:42
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0