Time to go...

Nu börjar det bli time to go. Sista hela dagen idag.

Tyvärr ville P leka med en kompis idag istället för att leka med mig. Jag ville att vi skulle spela våra sista matcher i basket och annat men P var lite tjurig och skulle bestämt leka med sin kompis.

I alla fall, det blir nog bra ändå.

Usch, jag fattar inte att det är dags imorgon.

Pratade med mamma och pappa idag, som frågade vad jag ska göra direkt när jag kommit hem. När jag berättade för dem så kändes det så overkligt. Vi pratade om i övermorgon men det kändes som att vi pratade om flera månader fram i tiden.

Ah, ja ikväll blir det avskedsmiddag för min del med familjen. Vi tar en sväng till lokala restaurangen little thai kitchen. Superb mat så det blir nog toppen.

Imorgon får jag ta avsked av JJ och M på morgonen, blir nog inte helt lätt. Hinner se pojkarna efter att de kommit hem från skolan innan jag lämnar också.

Har checkat in online nu, slapp betala för andra väskan så nu är jag redo. Efter att ha vägt mina väskor en sista gång så väcktes lite hopp. Igår var det definitivt övervikt på en väska medan jag idag såg att ha en väska som väger 20kg och en som väger 23kg (23 är gränsen).

Nej, time to go...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Att ta avsked är att dö en smula, det är nog så sant.

Vi är dock många som vill ha hem dig nu.

2009-10-27 @ 23:22:41
Postat av: Malin

Haha! Ja som PappaBjörn säger, många som vill ha hem dig nu!

2009-10-28 @ 09:36:52
Postat av: Lina

Håller med. Nu är du på väg.

2009-10-28 @ 15:02:12
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0