Vi är inne på MÅNADEN!

Ja, nu är det ju så, vi är inne på månaden som någon uttryckte det. September är här och har ersatts av kalla oktober, åtminstone har det varit väldigt kallt idag.

Inte mycket att rapportera idag heller, J fortfarande sjuk. Har varit sjuk sen förra söndagen och har nu missat åtta skoldagar (lediga i måndags). Undrar om han någonsin ska bli frisk. Mycket tv idag också men även lite tv spel...

Lite orolig över att jag haft lite ont i halsen de senaste nätterna och att jag ikväll även fått en täppt och rinnig näsa. Ah ja, jag klarar mig nog får jag hoppas.

Imorgon är det alltså dags att sätta igång äventyret. Åker in till New York imorgon kväll, där ska jag träffa Anna och Linnea för vår lilla "whe who on left October 6th re-union" (jag lämnade dock 5:e) Efter det får jag tacka New York för att man kan se bio mitt i natten, det blir alltså lite sysselsättning. Sen får jag hitta något till att göra innan jag tar bussen ut till JFK mitt i natten där jag förhoppningsvis kan få lite sömn innan mitt plan lyfter mot San Francisco 09:05. Detta kan således bli sista inlägget i bloggen på nära tre veckor.

Då jag saknar annat att skriva så ska jag slänga ut min resplan här så att ni kan följa mig...

Fredag 2 okt: New York, New York

Lördag 3 okt: San Francisco, California

Söndag 4 okt: San Francisco och Santa Cruz

Måndag 5 okt: Monterey och rollerblading på stranden i Santa Barbara

Tisdag 6 okt: Los Angeles och kändisjakt i Hollywood och Beverly Hills

Onsdag 7 okt: "Relaxing on trendy beaches in Santa Barbara och Venice Beach", San Diego på kvällen

Torsdag 8 okt: San Diego

Fredag 9 okt: Lake Havasu, Arizona

Lördag 10 okt/söndag 11 okt: Grand Canyon

Måndag 12 okt: Glen Canyon & Lake Powell - "Incredibly beutiful paradise for water sports with warm, crystal clear water.

Tisdag 13 okt: Monument Valley

Onsdag 14 okt/torsdag 15 okt: Moab, Utah. Canyonlands National Park, Deadhorse Point State Park, Arches National Park

Fredag 16 okt: Capitol Reef National Park, Red Canyon och Bryce Canyon

Lördag 17 okt: Zion National Park innan vi når sin city of Las Vegas, Nevada på kvällen

Söndag 18okt/måndag 19 okt: Las Vegas

Tisdag 20okt/ onsdag 21okt: Washington D.C, Virginia

Onsdag 22 okt: Darien, Connecticut

Torsdag 29 okt: London, UK, Copenhagen, Denmark & LANDSKROOONA, SWEEEDEEN!

Nu vet ni var jag håller hus, månaden då jag kommer hem igen är alltså här nu, i slutet av månaden är jag hemma igen. Galet...Fyra veckor idag...

Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon men om inte så får ni ha det så J-KL- bra där hemma för det ska jag ha i alla fall! Ser riktigt mycket fram emot denna tripp nu...

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj! Verkligen fullspeckat schema där! Ha det nu så kul, jag har bestämt att vi ska åka till USA nästa år! Haha. Till en VISS nöjespark! Vet du vilken jag menar?

Nu börjar vi räkna ner dagarna till din hemkomst iallafall! Ett år, fytusan vad snabbt det går!

2009-10-02 @ 09:18:18
Postat av: Pappa

Första gången jag ser hela din resplan, inte skulle jag vilja byta, eller ? När man i stället kan va på FTN och slåss med grodätarna.

Om du skulle känna dig ta en TREO Turbo, den använder vi på jobb ibland. Om du inte redan vet vad det är så kommer 'receptet' här.

Skruva av korken på ett nytt rör Treo, ta ur en tablett, fyll röret med vatten. Svälj. Botar allt.

Ha det så skoj du bara kan, spara kan du göra i ett annat liv.

2009-10-02 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0