50 veckor i USA!

Gud...Idag är det 50 veckor sen vi hade vår första dag på au pair skolan på Long Island.

Jag firade i och för sig mitt 50 veckors jubileum redan igår då jag kom en dag före de flesta andra. Helt sjukt vad fort tiden går i alla fall.

Har varit en lång dag idag, barnen var sjuka så jag har jobbat ca 13 timmar...
Blir ungefär likadant imorgon, inte riktigt 13 timmar, får nog nöja med mig 11 timmar imorgon då JJ och M inte har något föräldrarmöte att gå på efter jobb.

Det har ju å andra sidan inte varit en särskilt jobbig dag, mycket tv-tittande, så man får väl vara lite nöjd även om man tycker det är lite synd att missa sin sovmorgon.

Har tvättat en hel del idag också, brukar bli så på måndagar.

Har också försökt ta reda på vilka regler som gäller angående mitt baggage när jag flyger hem. På de flesta ställen står det att jag får checka in två gratis väskor medan snubben jag pratade med sa att det bara var en och att den andra skulle kosta 60 dollar. Det vore ju synd eftersom att jag definitivt behöver två väskor, det stod klart idag efter min provpackning...

Jaja då, nu får det vara nog, ett avsnitt greek sen sömn. Tidig morgon imorgon juuuu.

God natt.







Så, då fick ni lite bilder från Boston också...Titta inte på mitt hår bara, förskräckligt. Längre än vad det borde vara och ingen dusch på morgonen...ILLA! Klippning nästa vecka, koooort


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bara sa vad jag tyckte och kände, vilket man ska men ja du det funkar fan inte alltidS:

2009-09-22 @ 07:11:53
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Lina

Tycker du e fin i håret, faktiskt :) Det är inte min lägenhet.. Det är på Emelies rum. Men jag har väl kanske något liknande.

Snart har jag inte sett dig på ett år. Har uppskrivit i min almanacka att det var ett år sedan du åkte. Helt galet. Men jag är stolt som en tupp över dig!

2009-09-22 @ 14:39:12
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka fina bilder Lillebror!



Ja, tänk att du varit där så länge nu.. & tänk att du snart är hemma igen.. otroligt vad fort tiden gått!



Men det ska bli skönt att få hem dig :)

2009-09-22 @ 18:42:58
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lotta, Malmö

najs och resa runt :)

föresten såg jag jag bilder på Facebook idag på nån snubbe som varit i USA på semester och på en utav bilderna var det utsidan av ett Mall of America o tänkte vart har jag hört talas om ett sådant och kom på att det var ifrån din blogg hehe.. såg grymt stort ut :)

2009-09-23 @ 19:32:51
Postat av: Pappa

Det håret är väl inga problem, lägg ut en bild på när det var som värst för några år sedan. hade du haft den frissan i NY så hade barn lytt dig utan problem.

2009-09-28 @ 13:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0