Concrete jungle where dreams are made of

Hej...

Ännu en dag med ett hus fyllt av sjuklingar.

Fick en hyfsad sovmorgon imorse i alla fall, började vid elva. Mycket skönt.

Har faktiskt inte jobbat särskilt mycket idag, hela familjen har ju varit hemma. Lite har jag ändå jobbat, hjälpte barnen med lunch och grejer innan jag körde dem till doktorn (M och JJ var redan hos sin doktor). Efter att M och JJ också dykt upp där så kunde jag köra hem och ringa till min mor så att vi fick pratat lite.

När familjen sen kommit hem igen så körde jag iväg och handlade lite åt familjen innan jag själv tog mig på en liten tur, körde bort till Best Buy och TJ Maxx. Köpte en liten drinkbok och ett par hörlurar till mig (mitt par, som jag köpte när mina orginalhörlurar till Ipoden gick sönder, gick sönder för någon vecka sen). Köpte också en lite avskedspresent till M och JJ. Har ju tänkt att jag får försöka hitta något litet till dem och idag sprang jag på en dvd-samling med Sherlok Holmes filmer. Passade ju perfekt då priset var mycket bra dessutom.

Körde hem igen och hjälpte till med maten och nu efter att vi har ätit är jag fri igen, håller mig på mitt eget rum. Vill helst inte dra på mig något av deras symptom. Verkar som att alla fyra har drabbats av influensa.

Är rätt trött ändå så det gör mig inte så mycket att vara lite isolerad, ska nog ta och se några avsnitt Greek. Såg förresten säsongspremiären av Gossip Girl igår, började förra veckan i USA. När börjar det i Sverige?

God natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter inte så skoj med ett hus fullt med sjuklingar.. hoppas att du slipper bli smittad.

Nu är det inte lång tid tills du kommer hem.. Längtar!



GG borde börja här snart, men jag har inte hört ngt om det än.. saknar den serien.

2009-09-25 @ 18:52:43
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Ännu en serie som jag inte har stenkoll på. Tacka vet jag Anna Anka.

2009-09-28 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0