Good morning USA!

hEJ!

Måste skriva ett morgoninlägg idag. Har ju kommit fram till att jag knappt kommer blogga under min tid i Kalifornien så jag kommer därför publicera mer än ett inlägg vissa dagar de närmsta två veckorna, så att jag har bloggat i snitt ett inlägg om dagen under min tid i USA ni vet...

Var uppe med tuppen imorse, 06:20 och lagade frukost åt barnen, passade på att äta min egen frukost också.
När de sedan var ombytta och klara så körde jag dem till skolan denna ljuvliga morgon. På sitt sätt så älskar jag morgnar, de är så rofyllda eller vad man ska säga, orörda och härliga. En bitter kyla som trots allt är rätt behaglig i solljuset. Ja så var morgonen idag i alla fall. Kanske inte likadant alltid men jag tycker faktiskt alltid att morgonen är rätt härlig. Å andra sidan inte sagt att jag tycker det är så skönt att gå upp. För det gör jag oftast inte.

Efter att ha skött lite enklare sysslor och surfat lite här på nätet ska jag nu ta igen lite sömn. Först ska jag dock se ett avsnitt Greek här framför datorn i sängen i mitt behagligt svala rum.

Lotta undrade om det kommer några nya serier här och om där är några jag tänkt se...Hmm, tuff fråga, får tänka på den ett tag.

Vet ni vad? Vampyrfilmen med Megan Fox, Jennifer´s body, har ni hört om den? I vilket fall som helst, oavsett om ni hört om den eller ej. Den har fått mycket uppmärksamhet här borta i USA och idag har den premiär...Vet ni när den har premiär i Sverige? I november, haha. Nästan värt att se den här bara för det... 


Kommentarer
Postat av: Lina

vore väl inte hel fel att ha lite kapital när du kommer hem....? björn wikström ;)

här är jättevarmt i landskrona idag dock, 20 grader och soooool! najs!

2009-09-18 @ 16:16:59
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nästan lite poetiskt skrivet där om morgnarna, men jag förstår precis hur du menar.. finns en viss "morgonkänsla".

Haha.. lugn & fin nu.. du får helt enelt välja mellan Kina & Kebab. Lite roligt bara att kinesen hade sån koll på dig :)

Förstår att du hade tyckt det var nice att komma tillbaka till NY.. du kan väl få det då, bara du inte stannar för evigt..!

2009-09-18 @ 16:52:06
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tur då att jag just nu håller på att spara ihop till en egen teve, en snygg liten sak att ha på väggen hade jag tänkt mig.. ser inte din teve från min nya monstersäng :)



Ah.. Mamma & Pappa är nog inte svåra på kina, har till och med hört ett rykte om lunch där när du kommit hem :)



Jasså du är uppe så tidigt du? Galet Lillebror.

2009-09-18 @ 21:33:49
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Tror att vi skippa Kina, det finns ett par nya att prova först. vet inte om jag överaskar nu, men jag har inte hört talas om just den Vampyrfilmen

2009-09-24 @ 08:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0