I have to laugh when she reveals me

Hej hej...

Långhelgen var över så idag var det tillbaks till skolan igen för ungarna...

Det betyder också att det var en vanlig arbetsdag för mig igen...

Vilket också betyder min oerhört sköna sovmorgon...

Lämnade huset vid 14 för att hämta barnen idag, men innan det hade jag faktiskt varit lite flitig...Trots att jag inte gick upp före 11:30 så hann jag med att leka med datorn, duscha, äta frukost, städa, tvätta och laga mat till barnen, både för idag och imorgon... Lagade lite köttfärssås som är lätt att värma efter den sena träningen imorgon, lagade också lammkotletter som de åt idag. Fan vad jag är duktig nu alltså, kanske kan söka jobb som kock när jag kommer hem, hahaha.

Jaa, dagen har annars mest handlat om träning och läxor, det är i princip allt de har hunnit med så att.

Ikväll lagade jag sen lite mer mat, fast då åt oss vuxna. Provade ett nytt recept idag som blev mycket lyckat måste jag säga.

Chili-fläskfilé med ugnsbakade sötpotatis (typ hemmagjorda pommes fast gjorda på sötpotatis) med en underbart god hemmagjord salsa bestående av lök, tomat, lime och majs. Till det serverade jag bara lite grönsaker. Blev grymt god, underbar kombination av sötpotatis, kryddig fläskfilé och salsan...
Enkelt som tusan dessutom

Efter det har vi sett lite på kommisarie morse eftertagare, kommisarie lewis kanske serien heter. Har också sett Yankees vinna ännu en dramatisk match idag.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lina

Å, tack detsamma! :-)

Love L

2009-09-09 @ 10:45:41
URL: http://linasbargain.blogg.se/
Postat av: Linda

*SV: BIG no! Jag tycker att det är fult att göra det! Men tyvärr finns det dom som "mår bättre av det" Som hon t.ex. Det började med att jag såg att hon skrivit massa elaka kommentarer till andra, där bla Kissie. Varför lägger du dig i? Du kanske ska ta reda på fakta från båda siderna? Men sanningen lär du inte få från henne. Ångrar att jag inte sparade alla spydiga kommentarer hon skicka till mig. Men, jag tänker inte sitta här och försvara mig inför dig. jag har släppt det där och gått vidare. Hej då!*

2009-09-09 @ 13:59:38
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Farbror Leffe

Vad har hänt, din lille syrk, vad an detta påhopp.

Du har varit i Amerika i nästan ett år och jag har väl läst dom flesta av dina sidor du har producerat

och tyckt att det har varit småtrevligt att läsa, och så kommer denna blixt från en klar blå himmel och den riktas mot mej och mitt kalkonparty och min fyradagarstur till Madrid.

Du har varit i Amerika i snart ett år snacka om att smita, vi har fått fira jul och födesedagar ett som saknade "födelsesyrk" utan dej, osså kvider du om att få en liten satans dolk i dej....oh djupt in mm..

Nä kom du hem bara så skall du få träffa mej om du vågar och du skall få sås, jag kan fylla badkaret så kan du ju snorkla i såsen, kan väl passa en såskopp som dej.

Vet inte om du läser tidningarna för det står väl så klart även i Amerika att BK Fram är nära att snart glida upp i div 5.

Ha det bra och vi ses din lille syrk

2009-09-09 @ 16:12:45
Postat av: Lotta

du verkar laga god mat där borta i USA :)

den där apelsinkycklingen verkar god...lägg upp recept :P

2009-09-10 @ 18:22:04
Postat av: Pappa

Det där med kock är kanske ingen dum ide, den sidan måste du iaf ha fått från mig.

2009-09-11 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0