It´s all in my mind

Just det glömde ju berätta om kniven i ryggen innan...Det skulle ju bli den viktigaste delen av mitt förra inlägg men jag glömde helt att berätta om förräderiet innan.

Pratade ju som sagt med mina föräldrar tidigare idag...
Det börjar ju närma sig hemkomst så det spånades ju lite om vad vi skulle hitta på när jag kom hem igen...

Vi har tidigare pratat om att vi ska ut och äta med släkten första helgen jag är hemma, låter ju bra tycker jag...

Om det nu inte vore för Farbror Leif...

Farbror Leif har nämligen fått för sig att åka till Madrid den veckan jag kommer hem...

Jo så är det, när jag kommer hem så är han i Madrid. FY VAD ILLA! Alltså kan ni förstå hur jag känner? Det kommer ta lång tid för mig att dra ut den kniven. Sitter djupt som satan, men han är ju också en stark man den där leffe. Usch, krossat mitt hjärta har han gjort och det ska han veta. Madrid betyder alltså mer för leffe än vad jag gör, han har ju säkerligen planerat denna resa med en avsikt...Att fly Björn givetvis... Utan tvekan att han har valt datum själv...Detta samtidigt som hans fru planerar att dra in på såsen vid släktmiddagar...Alltså fy, vad ska man säga om dessa hemska människor?! Är det inte skamligt?

Tur att man har andra nära och kära som faktiskt bryr sig, det är det enda jag kan säga.

Här har ni en bild på honom, jaa han har inget namn för mig längre...Han är enbart ett ting, en varelse. För musen över bilden för bildtext...

Ser ni hur han smider planerna redan här?

Kommentarer
Postat av: Louise från Madison

Borta till helgen, mina föräldrar åker iväg till Thailand dagen efter jag kommer hem. Snacka om att få en kniv i ryggen, de lämmnar mig ensam i 17 dagar!!

2009-09-07 @ 16:24:07
Postat av: Pappa

Jag har lite svårt att se din besvikelse över en försvunnen Frammare. dessutom på resa med andra Frammare. Stackars sate.

Köksavloppet fixat.

2009-09-07 @ 17:41:47
Postat av: Lotta

Haha.. vilken förrädare han är den där Leffe.. det syns ju redan där att han smider planer.. Illa!



Den där kända äldre släktingen tror jag är ingen mindreän Far.. & ja.. nu är det f*n höst här!

2009-09-07 @ 20:54:44
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0