One hand in the air for the big city

Heeej...

Ännu en dag av sjuklingar, inte bara barnen denna dag utan även föräldrarna. HELA familjen J har alltså varit hemma sjuka idag.

Peppar peppar säger jag och hoppas att jag klarar mig undan vad som än pågår i detta hus just nu. Till och med Ace har blivit sjuk.

Skulle ju vara fint att bli sjuk nu sista dagarna, framför allt med Kalifornien framför sig. Usch nej, får hoppas att jag klarar mig undan allt detta.

Ser ut som att J blir hemma från skolan imorgon igen medan det ser lite ljusare ut för P. Betyder ännu en lång dag idag även om jag får det lite lättare nu när både M och JJ också är sjuka och hemma.

Fick komma ut ur huset idag i alla fall. Planen var att barnen skulle tagit med en kompis hem från skolan idag, han skulle sen stannat här och jag skulle kört de tre av dem till träningen. Nu blev det ju lite svårt eftersom att "mina" barn var sjuka. Fick i alla fall hämta upp kompisen på skolan och köra hem honom här där han stannade i typ en kvart innan jag körde honom till en annan lagkamrat. Efter det körde jag och handla så jag fick ett hyfsat skönt brejk där.

Har förresten bestämt mig för att avslöja vilket datum jag kommer hem. Vet inte varför men folk har ju i princip listat ut det redan så det är skitsamma. Däremot vill jag inte att ni berättar för min mormor...

Här kommer det, håll i er...

Jag flyger från JFK tidigt på morgonen den 29 oktober och kommer hem sent på kvällen, torsdagen den 29 oktober...Däär, avklarat....Syns då!

Kommentarer
Postat av: pappa

Försöker att hinna fatt, är detta ett I-landsproblem ?

2009-09-24 @ 08:29:35
Postat av: Lina

Jag ska inte berätta för din mormor! Snacka om att jag vill se dig den 30... Så att du vet. Fast det antar jag att alla vill=)

2009-09-25 @ 10:55:42
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0