Shipping out to Boston!

Heeeej!

Jag borde sova nu eftersom att jag ska på äventyr imorgon, så är dock inte fallet...Jag är vaken och ska titta greek och vänner innan jag somnar.

Var en rätt trevlig dag idag.

Körde J till en kompis medan P stannade hemma, hämtade sedan J igen och jag, J och P gick ut i trädgården och spelade lite fotboll.

Sedan fick vi besök i huset. Vänner till M och JJ var på besök från Australien, bodde i New York men tog sig ut hit för middag ikväll...

Var rätt trevligt.

Imorgon ska jag i alla fall till Boston. Efter en helvetes massa om och men så åker vi till slut...Egentligen skulle vi varit tre stycken men en i vårt följe ångrade sig för typ en timme sen. Våra bussbiljetter gick inte att avboka så vi som blev över bestämde oss för att åka ändå.

Inget hostel eller hotell har vi heller så fan vet var detta kommer sluta. Bussbiljetter har vi i alla fall, fan vet. Kanske åker upp där utan packning...Känns som ett litet äventyr jag kommer göra typ en gång så att....
Förhoppningsvis träffar vi i alla fall Ida från au pair skolan där uppe...Natten får väl spenderas på starbucks och biografen...

Ha det bra, hörs möjligtvis på söndag...Då är i alla fall våra bussbiljetter hem bokade...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ojoj.. hoppas att du får det bra i Boston.. med eller utan tak över huvudet..

2009-09-19 @ 17:08:00
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Lite lättare att kommentera så här långt efteråt, det löser sig nästan alltid med sovplats.

2009-09-24 @ 08:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0