There can be miracles...

God kväll...

Sjuka barn idag med så har varit ännu en lång dag. Enbart en massa tv-tittande idag, lite, lite tvätt också för den delen.

Blir lite småsegt att bara gå och dra hela dagen men finns ju inte mycket man kan göra.

Lagade mat åt barnen och oss vuxna ikväll.

Stek, grönsaker och pasta för barnen medan det blev stek, potatismos och sallad för oss vuxnas del. Köttet blev väldigt gott i sin lilla marinad (honey-bbq)

Får räcka för mig idag, behöver lite sömn innan det är dags för ännu en ny lååång dag imorgon.

Var har pappas kommentarer tagit vägen förresten? Han har ju missat fyra inlägg nu...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet var Pappas kommentarer tagit vägen.. han beklagade sig nämligen ang detta igår. Han har helt enkelt inte haft tid, då han har varit på sitt jobb.. & faktiskt JOBBAT.

Han verkade ha lite ångest över att han missat detta, så jag hoppas att du förlåter honom.

2009-09-23 @ 21:31:37
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Lotta har alldeles rätt, efter att som vanligt ha suttit o slöat under många månader så mäste jag just nu ta ett tag på min arbetsplats. Jag har helt enkelt inte hunnit. Jag hinner nog inte fatt förrän på tisdag i nästa vecka. Linneryd i helgen

2009-09-24 @ 08:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0