These streets will make you feel brand new

Heeej!

Ännu en dag med massa sjuklingar, så inte mycket intressant att skriva om idag heller.

Har bara tittat efter barnen, började vi elva så fick i alla fall lite sovmorgon igen.

Pratade med Norén på skype innan jag började också. Var roligt. Vi har pratat om att prata på skype sen januari? Nu blev han äntligen klar att ta tag i det i alla fall, tidigare har han inte hämtat sina hörlurar som varit hos mina föräldrar. Nu i veckan kom han på att han ju faktiskt hade inbyggd kamera, mikrofon och högtalare på datorn han haft sen juni. Smart va? Norén i ett nötskal...

Efter att ha varit här hemma ett tag fick jag köra lite ärrenden åt M och JJ. Posta lite brev och hämta upp lite saker. Fick då också tid till mig själv så jag kunde köra till TJ Maxx och handla en ny resväska åt mig själv...
Om jag ska vara helt ärlig så blir det nog inte jag som handlar en resväska till slut utan det visar sig nog att min mamma vill ha en resväska. I så fall får jag ju tacka henne så hemskt mycket. Mamma fyndade i alla fall när hon handlade resväskan idag. Köpte en Samsonite-resväska för 740kr, nu är jag ju inte helt säker men kostar inte dem typ 2000kr hemma?

Jaaa, vad ska jag göra utan TJ Maxx och all annan FAAAANTASTISK shopping? Det är nästan det jag har mest ångest över.

Mamma har i alla fall räddat min resa hem, nu kan jag få med mig allt jag köpt här. Vill ni höra något sjukt?
I oktober förra året betalades det "hyfsat" med övervikt för att flyga till USA. I Januari skickades det sen hem 31 kilo från Minnesota till Sverige för 243 dollar. Samma månad betaldes det lite mer övervikt för mina två sprängfyllda väskor och mitt handbaggage när jag flög från St Paul till New York. I augusti tog mina föräldrar med sig en stor resväska och ett fyllt handbaggage hem, räknar på att där var runt 30kg kläder.
Nu i oktober när jag själv ska hem så kommer jag trots mina försök ändå ha med mig två resväskor och ett handbaggage hem, minst 40kg... Det är fan inte helt klokt, baserat på detta så har jag alltså runt 100kg kläder.

Vi säger godnatt på det.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Säger detta med 100 kg kläder dig ngt Lillebror?



Yesbox, sitter just nu uppe i soffan här.. man får ju passa på atts nylta lite på huset vettja!

Att nostalgia är mkt trevligt tycker jag.. men man kan ju undra vad som hänt med mig? Tror kanske bara att det är en tillfällig svacka, eller ptjaa.. man är ju f*n snart 26 så..

Att du däremot längtar efter fest, det kan jag förstå.. hade jag med gjort efter ett år ( nästan.. )utan priit!



Himla fynd med resväskan.. kan VERKLIGEN förstå att dt kommmer att sakna all shopping, ärligt alltså..

2009-09-26 @ 10:59:53
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Skrämmande..... ;-)

2009-09-26 @ 17:09:10
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaja, man får ju passa på :)

Haha.. det kan jag tänka mig att du hade.. spec med att äta den kanske.. :) Skulle nog behövas hjälp med den.. den blev megastor :D

2009-09-26 @ 19:46:28
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

100 kg kläder, det är ungefär din dubbla vikt.

Tur att inte det är jag som har min dubbla vikt i kläder.

2009-09-28 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0