Will your system be alright when you dream of home tonight...

God kväll...

Har inte varit någon särskilt tung dag men jag längtar ofta hem de dagar jag jobbar...

Bara trött på att gå här och dra mestadels, börjar reta mig allt mer på allt som händer omkring mig och skulle mest vilja hem. Exempelvis, att barnen aldrig, aldrig, aldrig svarar när man ber dem göra någonting är väldigt irriterande...Att J inte kan använda kniv och gaffel utan ofta använder händerna när han äter och sölar ner överallt är väldigt irriterande...Att P kör huvudet fullproppat med mat och sedan smaskar är irriterande. Att springa och plocka upp allting som de bara slänger överallt är irriterande...

Nej vi får sluta gnälla, jag har bara haft en lite dryg dag och ungarna är goa, jag gillar dem...De är bra barn men jag är bara lite frustrerad för tillfället.

I vilket fall, fick mig ett gott skratt när jag läste Leffes kommentar. Anklagar mig för att vara en liten syrk gör han, dessutom passar han på att håna mig för att Fram är på väg upp. Han fortsätter sedan med att säga att han ska dränka mig i sås, nästan i alla fall. Jag tolkade det som det när han skrev att jag kunde få bada och snorkla i sås.

Mycket underhållande, om någon inte skulle känna vår släkt så får vi väl förtydliga att hela detta lilla utspel, från bägges håll (hoppas vi i alla fall ;P) är på skämt. Så att vi inte skrämmer någon alltså.

Slapp följa med till barnens träning idag så har knappt jobbat idag. Har varit en lugn dag men som sagt, jag vill hem...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja framtiden, alltså vad jag vill göra i mitt liv...

Du kommer hem om en månad...

2009-09-10 @ 17:39:20
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Faster

Ja, skämt och skämt alltså. Jag vet inte riktigt, men jag är inne på att laga min sjunde liter sås för att vi ska kunna fylla badkaret tills du är hemma. Nu hinner jag inte skriva mer, såsen håller på att koka över. Ha det så bra!

2009-09-10 @ 21:14:23
Postat av: Pappa

Tyvärr kan jag av någon anledning inte läsa Leifs kommentar, gissar att det är mitt Framfilter som slagit till.

2009-09-11 @ 07:32:22
Postat av: Lotta

Haha.. otroligt underhållande att läsa släktens kommentarer :D. Det där med att smaska känner jag igen.. otroligt irriterande.. vill strypa ngn varje dag när jag har lunch..!

2009-09-15 @ 20:54:52
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0