Would you dance if ask you to dance

God afton!

Lördag idag...

Varit inne i New York idag.

Vaknade av ett sms från Norén imorse och fick vakna till liv lite så att jag kunde prata med honom på skype idag igen. Var trevligt, roligt att snacka med folk hemifrån.

Hade sen en slö morgon, hann följa premier leauge via nätet och håna J när Chelsea förlorade och United vann. Därmed är United uppe i topp igen, underbart.

Tog sedan tåget in till New York där jag bara promenerade runt lite, fick liten släng av panik när jag insåg att detta var en av de sista gångerna jag kommer se staden på ett bra tag. Ska dit imorgon igen och på fredag sen blir det väl två gånger till i oktober. Helt jävla sjukt, kan inte förstå det. Hur ska jag klara mig utan New York? Kunde inte shoppa idag, det hade ju varit enda botemedlet mot min ångest.

Pratade i alla fall lite med David the doorman som undrade vad jag skulle göra sen. Jag berättade att jag mer än gärna ville tillbaks till New York men att det skulle bli svårt. Han sade att det var goda möjligheter att jag kunde hitta något jobb på Waldorf. Typ som diskare eller nåt annat, de har ju fan hundratals tjänster där. Jag skiter väl i om jag diskar, bara jag är i New York. Får undersökas vidare.

Nu är jag hemma igen och då det inte blev någon bio idag så får jag nöja mig med att prata med Ida på skype istället vilket i och för sig nog är lika roligt som att gå på bio. Det är lite roligt det här. Egentligen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja Lillebror, man blir visst sån när man fyllt 25.. väljer film före party.. galet va?

Jag har ju ångest för att det är Måndag & jobb imorron..

2009-09-27 @ 20:31:09
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha nä han är sjukt jävla bra:D, eller iallafall den låten och en till:D

2009-09-28 @ 00:54:24
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tänk så mycket ångest ni har kvar att uppleva.

T.ex Ångesten när den sista ärtsoppan serveras för säsongen.

2009-09-28 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0