You go ahead and tell your friends I am losing touch

Hej!

Har varit en seg söndag idag och hela helgen har väl egentligen varit rätt seg.

Tänkte ta mig till New York idag men jag orkade helt enkelt inte. Vaknade och kände inte alls för New York så jag skippade det.

Pratade en god stund med mina föräldrar på Skype istället. Var skönt att prata med dem idag, nedräkningen för min hemkomst har börjat och då vill jag mest åka hem men men, är ju fortfarande en del roligt kvar att göra här, viktigt att jag inte glömmer bort det.

Efter att ha pratat med mina föräldrar provade jag också att ringa mormor men fick inget svar där heller, så jag ringde gurra istället och pratade med honom ett tag. Har ju faktiskt inte pratat med någon förutom Norén på snart ett år och då mitt år snart är slut och jag har minuter kvar på telefonkortet tänkte jag använda dem. Ringde alltså gurra och pratade med honom vilket var skoj, provade också ringa norén men fick inget svar så istället ringde jag Åhgren och pratade med honom ett tag också.

Fick höra lite skvaller om Landskrona och fick även veta att mycket är sig likt förr, på gott och ont.

Efter att ha sett lite på filmen click på tv så tog jag mig upp i duschen och promenerade sedan till Panera Bread för en god karamellatté denna söndag.

Nu blir det lugnt resten av kvällen också, lite uppladdning för Yankees imorgon. Det ska bli sjukt skoj. Roligt att ge något barnen, vet att de verkligen kommer älska vad de ska få uppleva (de vet ännu inte vad det är vi ska göra) och efter morgondagens match kommer jag att ha sett samtliga av de fyra största amerikanska sporterna live. Basket, Amerikansk fotboll och hockey såg jag i Minnesota och nu kommer jag alltså få se baseboll imorgon.

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du försökte att få mig till att förstå finesserna med baseboll, duktig pedagog med en ängels tålamod så tror jag nästan att jag till sist förstod vad det gick ut på. På Tv med annan bisyssla kan det nog fungera, men att sitta på stadium timme efter timme utan att något direkt inträffar. Det funkar nog inte för undertecknad. Då är det nog lika roligt att se målarfärg torka.

2009-09-07 @ 17:39:11
Postat av: Lotta

Då hade Mormor rätt, hon berättade nämligen idag att hon hade missat samtal från Okänt nummer.. som hon misstänkte var från dig!

2009-09-07 @ 20:56:22
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0