You make me wanna lose control

Heeej!

Så ja, då har man hittat boende i New York nästa sommar :D Ska väl bara till att man hittar ett jobb också :)

Och nej, det var inte så drygt svar pappa...

Ännu en dag avklarad, varit lite drygt idag också. Jag närmar ju mig hemresan med stormsteg och nu skulle det vara rätt skönt att vara klar här. Men men, två veckor på lördag, sen flyger jag till San Francisco. Oh, måste förresten komma på hur fan jag ska ta mig till flygplatsen den morgonen, verkar som att det är för tidigt för att mina värdföräldrar ska kunna köra mig. Flyget går 09:05 från JFK så jag måste ju vara där absolut senast 08:00. Just nu lutar det att ta tåg från Stamford 05:03 till New York och sedan buss till JFK. Fast hur kommer jag då till Stamford? Kanske får åka in och spendera natten i New York istället...Vill helst inte bränna för mycket pengar på transport till flygplatsen.

Har annars varit en ganska vanlig dag. Skola, läxor och fotbollsträning.

För en gångs skull så tränade barnen faktiskt trots att det regnade. Annars brukar man ju ställa in alla träningar så fort det bara droppar lite, men inte idag alltså. Regnade dessutom rätt friskt. Satt i bilen och blev lite avundsjuk när jag tittade på. Fotbollsträning i regn kan vara riktigt roligt. Ser väldigt mycket fram emot att börja lira fotboll igen när jag kommer hem..

Har inte så mycket mer att rapportera idag.

Nu ska jag käka lite cheesecake och titta lite på tv. Hittade en ny serie igår förresten, eller inte ny, men ny för mig. Greek hette den i alla fall. Ganska bra, men ikväll blir det nog vänner istället...

Kommentarer
Postat av: Lotta, Malmö

roligt att dem ställer in träningen pga regn.. e det typiskt amerikanskt eller? :P



2009-09-17 @ 07:16:17
Postat av: Pappa

Har inte sett någonting om shopping på länge, är du botad eller har pengarna tagit slut ?

2009-09-17 @ 07:52:19
Postat av: Lina

Är det den serien Greek som gått i Sverige nu ett bra tag så är den riktigt bra. Handlar om Beta Kappa böbööböb college eller hur?

I övrigt håller jag med far din och undrar. Stort mysterium.

2009-09-17 @ 11:38:07
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad är det jag ser.. ska du tillbaka till NY?

Jag som precis tänkte skriva att jag givetvis bjuder dig på kebab när du kommer hem måste nog ta tillbaka det!

2009-09-17 @ 17:26:39
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0